קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

בייקון עטוף צדפות עם מיונז חריף

בייקון עטוף צדפות עם מיונז חריף
בייקון עטוף צדפות עם מאיו חריף יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב, וכל 30 מתכון שחיפשת. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 7 גרם חלבון, 32 גרם שומן, ובסך הכל 325 קלוריות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 20. זה עובד הכי טוב כמו הר ד ' אובר, והוא נעשה בסביבות 35 דקות. מתכון זה מאוכלרשת יש 117 אוהדים. אם יש לכם אבוקדו, כוסברה, מלח ים ופלפל, וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 42%. בייקון עטוף צדפות עם מיונז חריף, צדפות עטופות בייקון עם כוסברה-מיונז חריף, ו צדפות עטופות בייקון עם כוסברה-מיונז חריף דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את הברוילר. עוטפים כל צדפה בחתיכת בייקון ומאבטחים אותה בעזרת קיסם.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
בייקוןבייקון
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
3
מניחים את הצדפות עטופות הבייקון על תבנית עם נייר אפייה, מזלפים אותן בשמן זית ומתבלים במלח ופלפל. מבשלים אותם מתחת לצלייה כ -10 עד 15 דקות עד שהבייקון מבושל, הופך פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
צדפותצדפות
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
4
הכינו את המאיו החריף על ידי שילוב המיונז, משחת הצ ' ילי, מיץ הליים והכוסברה הקצוצה. מערבבים היטב ומכניסים למקרר עד שהם מוכנים לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
5
להגשה מקלפים בזהירות את עלי החסה ומרפדים מגש גדול בכוסות החסה. מעל כל אחד מהם צדפה עטופה בייקון, 2 פרוסות אבוקדו וכף מיונז חריף.
מרכיבים שתצטרך
עלי חסהעלי חסה
מיונזמיונז
אבוקדואבוקדו
צדפותצדפות
בייקוןבייקון
6
מקשטים בעלי כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה

יין מומלץ: פינו נואר, שרדונה, Chenin Blanc

צדפות עובדות ממש טוב עם פינו נואר, שרדונה ושנין בלאן. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים נהדרים לצדפות צלויות או צרובות. אם הצדפות שלך מותאמות לבייקון או לבשר מרפא אחר, נסה פינו נואר צונן קלות. הקשת סונומה פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
קשת סונומה פינו נואר
קשת סונומה פינו נואר
פינו נואר זה מיושן באלון צרפתי, בעל צבע נופך יפהפה עם ניחוחות של דובדבן בינג, פטל אדום, תבלין אפייה ותווי וניל עדינים. הוא מציג רכות שופעת על החיך יחד עם טעמים של פירות אדומים וכחולים מרוכזים, עם ליבה של דובדבן ופטל כהה עם תווים אוראליים סגולים סגולים. גוף בינוני עם חומציות מאוזנת המרימה את הטעמים.