קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות20
מגזין

ביצי דג סנדל מטוגן בחמאה

ביצי דג סנדל מטוגן בחמאה
צריך ללא גלוטן, ומנה עיקרית pescatarian? ביצי דג סנדל מטוגן בחמאה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מנה זו מכילה סביב 38 גרם חלבון 36 גרם של שומן, וסך הכל 481 קלוריות. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 1 מנות. אם יש לכם מלח, ביצי דג סנדל, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. מתכון זה של Norecipes יש 2 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: סנדל מטוגן במחבת, סנדל מטוגן במחבת עם תפוחי אדמה בפטרוזיליה, ו סנדל מטוגן במחבת עם Poblano-תירס להתענג.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.