קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מגזין

ביצים שטניות מלוחות

ביצים שטניות מלוחות
המתכון ביצים מתובל מתובל יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך סביב 15 דקות. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, לקטו אובו צמחוני, ואת כל 30 מתכון יש 142 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לכו לחנות ואספו חרדל דיז'ון, מלח, מיונז ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. 25 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה עובד טוב כמו הר ד ' אובר. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 28%. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון תפוחי אדמה שטניים (כמו ביצים שטניות טבעוניות!), סיר מיידי ביצים קשות (וביצים שטניות קלות!), ו ביצים ירוקות וביצים שטניות חזיר.

הוראות

1
פורסים ביצים לשניים לאורכם; מוציאים חלמונים ומניחים לבנים בצד. בקערה קטנה, חלמונים מחית.
מרכיבים שתצטרך
חלמון ביצהחלמון ביצה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את המיונז, החומץ, החרדל, השמיר, אבקת השום והמלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
מיונזמיונז
חרדלחרדל
חומץחומץ
שמירשמיר
מלחמלח
3
כף לחלבונים.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
4
מקשטים בענפי שמיר אם רוצים. מקררים עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
שמירשמיר

ציוד

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מסיה דה לה לוז קאווה ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.