קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות29
מגזין

ביריאני אותנטי בדרום הודו

ביריאני אותנטי בדרום הודו
ביריאני דרום הודי אותנטי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 856 קלוריות, 40 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. . זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו-15 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. גשו לסופר וקנו חמאה, הל, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, מתכונים דומים: ביריאני אותנטי בדרום הודו, כריכים קובניים אותנטיים בדרום פלורידה, ו ביריאני כבש הודי.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי בתפריט? נסה זיווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling rosé. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. הכרמים והיקב Illahe Gruner Veltliner עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
כרמי Illahe ויקב Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוח ירוק ומלפפון בסגנון מקסיקני (הערות של צ ' ילי וסיד) עם חיך של ריבה שן הארי, אבן רטובה, פריחת אגס, קיווי, אספסת.התסיסה החבית acacia שלנו משאיל את הפה מרקם של יין זה כי הוא מבטא על ידי גימור פלפל לבן grüner קלאסי.