קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות18
ציון בריאות2
מגזין

בכל עת ביסקוויטים גביני

בכל עת ביסקוויטים גביני
בכל פעם ביסקוויטים גביני עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. מתאים ל-18 מנות. מנה אחת מכילה 98 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. גשו לסופר וקנו תערובת אפיית ביסקוויט, אבקת שום, חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. מתכונים דומים: ארבע גבינות מניקוטי - מנת פסטה גבינית ובשרנית מושלמת בכל עת, לובסטר אדום צ'דר ביי ביסקוויטים II-להפוך ביסקוויטים garlicky גבינה אלה בבית, ו ביסקוויטי חלב-להפוך אותם טריים בכל עת. אלה קל לעשות, ואתה לא יכול לנצח אפיית לחם טרי בתנור.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים יחד עד הבצק רך צורות; לנצח במרץ במשך 30 שניות. טיפת בצק על ידי כף מעוגלתעל תבנית אפייה ungreased; אופים ב 450 מעלות עד הזהב, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
לטאטא מרגרינה ואבקת שום יחד; להפיץ על ביסקוויטים חמים.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
מרגרינהמרגרינה
ביסקוויטיםביסקוויטים
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי
המלך פרוש ריזלינג אוסלזי כל גרמני טבעי