קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

במיה וקארי אפונה ירוקה

במיה וקארי אפונה ירוקה
אוקרן ירוק אפונה קארי דורש כ 45 דקות מתחילתו ועד סופו. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וטבעוני יש 247 קלוריות, 9 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו כמון הקרקע, קאיין, זרעי שומר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 67%. נסו קארי ירוק תאילנדי טורקיה וקישואים קציץ בשר ברוטב קארי ירוק חלב קוקוס, קארי במיה, ו קארי במיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי מחממים את השמן על אש נמוכה בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את הבצל ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם עד לשקיפות, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מוסיפים את השום ואת זנגביל ומבשלים, תוך ערבוב, עד ריחני, על 1 דקה. מערבבים את זרעי שומר, כוסברה, כמון, כורכום, קאיין ומבשלים, תוך ערבוב, במשך דקה 1 יותר. להגביר את החום עד בינוני.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן2 (14 אונקיות. קופסאות שימורים) מרק עוף דל נתרן
כורכוםכורכום
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4
מוסיפים את העגבניות ומבשלים תוך ערבוב תדיר עד שלא נשאר נוזל בתבנית, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
5
מוסיפים את הבמיה, האפונה, המים והמלח ומבשלים רק עד שהירקות רכים, 3 עד 5 דקות. מערבבים פנימה את מיץ הלימון והכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
במיהבמיה
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
6
המלצת יין: נאמר שגוורצטרמינר הוא ההתאמה הטובה ביותר לקארי, ואנחנו לא מסכימים. נסה אחד מאלזס על כוחו ועומק הטעם שלו.
מרכיבים שתצטרך
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
7
הערות: מכיוון שקשה למצוא אפונה מתוקה טרייה לחלוטין, אפונה קפואה היא כמעט תמיד תחליף מקובל. למעשה, אפונה קפואה היא בדרך כלל באיכות כה גבוהה, אנו מדרגים אותם כירק הקפוא האהוב עלינו.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים3 צנצנות (4 אונקיות כל אחת) פימיינטוס חתוכים לקוביות, מסוננים

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות חתוכות לקוביות עם המיץ שלהם (מתוך פחית 15 אונקיה אחת)שימורי עגבניות חתוכות לקוביות עם המיץ שלהם (מתוך פחית 15 אונקיה אחת)01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קאייןקאיין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה קצוצהכוסברה קצוצה3(חוֹרֶף)4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'11 קילו קישואים,פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'ר טרי מגורדג'ינג'ר טרי מגורד2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות קפואות לחתוך במיה, מופשרחבילות קפואות לחתוך במיה, מופשר2בצל, פרוסבצל, פרוס283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אפונה קפואהחבילת אפונה קפואה31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כורכוםכורכום1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוזוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. ההרגל גרונר ולטלינר ראנצ ' ו ארויו פרדידו עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
הרגל גרונר ולטלינר ראנצ ' ו ארויו פרדידו
הרגל גרונר ולטלינר ראנצ ' ו ארויו פרדידו
גר ' נרנר וולטלינר ידוע כזן היין הידידותי ביותר למזון בעולם. טרי, תוסס, הרבה חומציות. נמוך יותר באלכוהול. מזון סופר ידידותי.