קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות41
מגזין

בס ים מתובל בשומר קרמל

בס ים מתובל בשומר קרמל
בס ים מתובל עם שומר קרמל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן,, מתכון pescatarian מגישה 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 82 גרם חלבון 33 גרם של שומן, וסך הכל 693 קלוריות. אם יש לכם גרידת לימון, שמן זית, שומר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. נסו פילה צלוי של בס עם גזר לבן פירה & שום caramelised, ריזוטו עם בס ושומר, ו בס אפוי עם שומר (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

Seabass עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות את גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.