קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

ברביקיו קמורו טעים של רוז

ברביקיו קמורו טעים של רוז
המתכון של רוז ברביקיו Chamorro טעים מוכן בערך 1 שעה ו 5 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מנה אחת מכילה עד 4 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 48 קלוריות. מתאים ל-4 מנות. זה עובד היטב כמו מנות ראשונות סבירים מאוד עבור יום האב. אם יש לך צלעות חזיר מתלה, תיבול מבטא, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו עוגת בננה טעימה של רוז, סלט פירות... יאמי יאמי!, ו טעים טעים מקרוני וגבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות Valravn גפן ישן זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
Valravn גפן ישן Zinfandel
Valravn גפן ישן Zinfandel
ארומה מורמת מאוד של רוטב ברי רותח נובעת מהזכוכית. בפה יש מפל של פירות כחולים ואדומים כאחד, המורכב כמויות עצומות של אוכמניות, קסיס ופטל אוכמניות עם הרמז הקלוש ביותר של תפוז דם משתהה סביב היקף הליבה. הוא ממוסגר בטעם מוקה שעועית שוקולד גנאש. הגימור האנרגטי והארוך מציג תחושה של רעננות שמזמינה שתייה נוספת.