קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות63
מגזין

ברוקולי, אגוז ופסטה עם גבינה כחולה

ברוקולי, אגוז ופסטה עם גבינה כחולה
המתכון ברוקולי, אגוז ופסטה גבינה כחולה ניתן להכין בעוד כ-15 דקות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון צמחוני lacto ovo יש 815 קלוריות, 30 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 2 מנות סועדים.. 130 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. גשו לסופר וקנו מיץ לימון, פרחי ברוקולי, שמן זית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 99% וזה מצוין. מתכונים דומים: עוגת גבינה כחולה אגוז, גבינה כחולה וקיש אגוז, ו עוגיות אגוז גבינה כחולות.

הוראות

1
לבשל פנה; 4 דקות לפני סוף הבישול, לזרוק פרחי ברוקולי. בינתיים, מחממים שמן זית, מוסיפים חופן אגוזי מלך קצוצים ומטגנים בעדינות במשך 1 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ב סוכרב סוכר
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
פנה!פנה!
2
מסננים את הפסטה, הוספת 4 כפות בישול מים לאגוזים. להחזיר את הפסטה למחבת, להוסיף את האגוזים וגבינה כחולה שמנת. מערבבים בעדינות על החום, רק כדי להמיס את הגבינה. לסחוט על מיץ לימון כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך
ענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובהענבים אדומים, פרי כוכב פרוס ומגוון עשבי תיבול טריים, לא חובה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)1/3 כוס פרוסות וניל מרוסקות דק (כ-10 פרוסות)
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות