קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות45
מגזין

בשר בקר עם רוטב Tomatillo צ'יפוטלה

בשר בקר עם רוטב Tomatillo צ'יפוטלה
בשר בקר עם רוטב Tomatillo צ'יפוטלה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 457 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. זה יהיה להיט בחג החנוכה שלך. אם יש לכם שום, עגבניות, פלפל צ'יפוטלה ברוטב אדובו, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. . מתכון זה אופייני למטבח היהודי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו -45 דקות. , שהוא מוצק. נסו צ'יפוטלה מייפל ברביקיו חזה בקר, צ'יפוטלה מייפל ברביקיו מתכון חזה בקר, ו צ'יפוטלה-ליים עוף צלוי עם רוטב Tomatillo (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את tomatillos, פלפלים צ ' יפוטלה, רוטב עגבניות, מים, מלח, וסוכר חום בקערת העבודה של מעבד מזון, ולהשתלב עד חלקה. תניח את התערובת בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה
TomatillosTomatillos
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מחממים את שמן הזית בסיר לחץ עם המכסה מעל חום בינוני, ומבשלים ומערבבים את הבצל ושום עד הבצל הם שקופים, כ 3 דקות. זרוק את חזה הבקר לתוך סיר הלחץ, וצרוב אותו משני הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
סיר לחץסיר לחץ
3
יוצקים את תערובת tomatillo מעל חזה הבקר, מביאים לרתיחה, ומניחים את המכסה על התנור. כאשר הלחץ עולה, להגדיר את החום כך תנור מפתחת לחץ בינוני, ומבשלים 1 שעה ו 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
4
אפשר לסיר לשחרר לחץ בכוחות עצמו (ללא שימוש בשחרור מהיר), ולהסיר את חזה הבקר.
5
מגישים חם, עם רוטב tomatillo בצד.
מרכיבים שתצטרך
TomatillosTomatillos
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, Tempranillo, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לבשר בקר. כל יינות אדומים אלה יכולים להתמודד עם טעם בשרי, סמוקי של חזה בקר. אם אתה מדבר על בשר יהודי מסורתי, אתה רוצה לחפש יין אדום כשר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לוק סירה. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
לוק סירה
לוק סירה
לוק סירה הוא אדום בעל גוף מלא ארוז עם צבע עמוק, ריכוז של טעמים ואלגנטיות קטיפה. היין פותח עשיר ונועז, המציע פלפל, ליקריץ, שוקולד מריר ותבלינים ואחריו אוכמניות, ופירות מסוכרים. גימור ארוך מדגיש את הבשלות והמורכבות של היין.