קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 40 דק.
מנות16
ציון בריאות58
מגזין

בריסקט טקסס מעושן Mesquite של דייוויד

בריסקט טקסס מעושן Mesquite של דייוויד
חזה Mesquite מעושן טקסס של דייוויד עשוי להיות בדיוק המתכון היהודי שאתה מחפש. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -48 גרם חלבון , 17 גרם שומן , ובסך הכל 366 קלוריות . המתכון הואינו מכיל גלוטן,, ללא מוצרי חלב ושלם 30 מגיש 16 ומחירו 2.83 $ למנה . זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך כ -4 שעות ו-40 דקות . חנוכה יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חזה בקר, שום, תיבול ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 82% , וזה מרהיב. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מעושן, חזה בקר מעושן: חזה בקר בסגנון טקסס על טוסט טקסס , חזה בקר מעושן: Texas BBQ Classic , וחזה בקר מעושן: Texas BBQ Classic .

הוראות

1
חורצים חתכים עמוקים בחזה בעזרת סכין חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
2
מניחים את הציפורן עד הסוף לתוך החתכים. מפזרים באופן חופשי את החזה עם תיבול יווני.
מרכיבים שתצטרך
תיבול יווניתיבול יווני
ציפורןציפורן
3
מניחים עץ מסקיט על פחמים אפורים/חמים.
4
שים את החזה כלפי מטה על הגריל. מעשנים שעתיים ולא הופכים את הבשר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
5
מוציאים את הבשר ועוטפים היטב 2 פעמים בנייר אלומיניום כבד במיוחד. מכניסים לתנור לשעתיים על תבנית בחום של 250 מעלות צלזיוס.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
6
מוציאים מהתנור ומניחים לשבת (עדיין עטופה בנייר כסף) 30 דקות עד שעה לפני ההגשה כדי לתת לבשר "להתמצק" ולמיץ להיספג.
מרכיבים שתצטרך
מיץמיץ
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

שיראז, טמפרניו וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי עבור בריסקט. כל היינות האדומים האלה יכולים להתמודד עם הטעם הבשרני והמעושן של החזה. אם אתה מדבר על חזה יהודי מסורתי, תרצה לחפש יין אדום כשר. אתה יכול לנסות את Happy Face Syrah Wine. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
Happy Face Syrah Wine
Happy Face Syrah Wine
הכה הגדול של עולם הרון, על האף ארומה עשבונית-עשבונית מהעולם הישן. בויזנברי בהיר, פרי פטל שחור מלפנים ואחריו גימור נפלא של שזיף, משמש! פלפל, ציפורן ורמז לרוזמרין הם גורמים תורמים למורכבות היינות הזו, משלימים עם גופו הבינוני וצבעו העמוק והיפה. משתלב נהדר עם מגוון רחב של ברביקיו! טרי-טיפ, בשרים אדומים והאהוב עלי המבורגר גבינה כחולה.