קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

בשר חזיר מבושל איטי

בשר חזיר מבושל איטי
בשר חזיר מבושל איטי Tenderloin הוא חלב חינם מנה עיקרית. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 174 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 4 שעות ו-15 דקות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-34 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם שום, פלפל טחון, מיםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. מתכונים דומים: בשר חזיר מדהים Tenderloin בבישול איטי, Havana Slow Cooker Pack Tenderloin, ו תפוח עץ מבושל איטי פילה חזיר.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר פילה בתפריט? נסה זיווג עם Malbec, פינו נואר, וsangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
Yacochuya סן פדרו דה Yacochuya Malbec
אף מזמין של עשן, זפת, שוש, סויה, דובדבן שחור, דומדמניות שחורות. זה מוביל ליין בעל גוף מלא עם שכבות של פירות עסיסיים, עומק וריכוז מעולים וגימור ארוך וטהור. תערובת: 85% מלבק ו-15% קברנה סוביניון