קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

בשר חזיר מזוגג בדבש

בשר חזיר מזוגג בדבש
בשר חזיר מזוגג בדבש עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.66 דולר למנה. מנה אחת מכילה 301 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. גשו לסופר וקנו בשר חזיר, שמן קנולן, פלפל צ'יפוטלה הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הקנולן תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מחזורי דובדבן-משמש כמו קינוח. 1 אדם התרשמו מתכון זה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 60%. הציון הזה מוצק. נסו בשר חזיר מזוגג כתום, מייפל חזיר מזוגג, ו בשר חזיר מזוגג בלסמי עם סלט עגבניות שרי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את שלושת המרכיבים הראשונים; לשפשף מעל חזיר. במחבת גדולה עם תנור, חזיר חום בשמן קנולה מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
חזירחזיר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
בקערה קטנה שלבו את הדבש, רוטב הסויה, החומץ ושמן השומשום; כף מעל חזיר.
מרכיבים שתצטרך
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
דבשדבש
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
אופים, חשופים, ב 350 ל 20-25 דקות או עד מדחום קורא 145 ליטר, צולה מדי פעם עם מיצי פאן.
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
תנורתנור
מחבתמחבת
4
הניחו לעמוד 5 דקות לפני החיתוך.

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

ניתן לשלב בשר חזיר עם מלבק, פינו נואר וסנגיובזה. הגוף הקל של פינו נואר נהדר לחתכים רזים, סנגיובזה בעלת גוף בינוני משלימה רטבים בשרניים, תבשילים ומנות מרובות מרכיבים אחרות, וזוגות טאני מלבק מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. פינקה לה מלנה מלבק עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראית כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
פינקה מלנה מלבק
פינקה מלנה מלבק
100% מלבק ממזרח מנדוזה. קרקעות גיר וחימר, חורפים קרירים וקיצים חמים מספקים ריכוז פרי נהדר וטאנינים חלקים. אודם כהה בצבע המשקף אור במערך של גוונים כתומים/סגולים. אף נעים מלא רמזים של פירות יער אדומים ועשבי תיבול. טאנינים עגולים צעירים מעניקים לו מרקם חושני משיי המוביל לתחושת פה עשירה. שכבות מעוררות תיאבון של פירות יער אדומים, שזיפים, וניל ותבלינים נפתחים כשהוא מתחמם, ומספק אופי זני עשיר. גימור עדין המגשר על הפער בין המשקאות ומשתהה היטב לאחר הלגימה האחרונה.