קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות32
מגזין

בשר חזיר מזוגג עם פירה תירס עם כמון ממוסמר

בשר חזיר מזוגג עם פירה תירס עם כמון ממוסמר
בשר חזיר מזוגג עם פירה תירס עם כמון ממוסמר נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 449 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה בסביבה 1 שעה ו -30 דקות. גשו לסופר וקנו בצל, שיני שום, כמון טחון, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. , שהוא מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : פילה חזיר ממוסמר עם צ'אטני אגס שטוף שמש, מתובל כמון ליים חזיר פילה, ו בשר חזיר Tenderloin עם Cider Jus ו Rutabaga Purée.

הוראות

1
במעבד מזון, מחית את tomatillos עם jalapeos, בצל ירוק, רוזמרין, רבע השום, 2 כפות שמן זית וכף 1 של הדבש.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את מחית לתוך שקית פלסטיק resealable חסון.
3
מוסיף את בשר החזיר tenderloins, מעיל היטב להכניס למקרר בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
4
בסיר בינוני של מים רותחים, לבשל את התירס עד רך, על 3 דקות; לנקז. במעבד מזון, מחית את התירס עם הפלפל הצהוב.
מרכיבים שתצטרך
5
במחבת בינונית, מחממים 2 כפות של שמן זית.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים את הבצל, בשר החזיר והשום שנותר ומבשלים על אש מתונה עד הבצל מתרכך, כ -7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
7
הוסף 2 כפות של פיסקו ואור בזהירות עם התאמה ארוכה. כאשר הלהבות לדעוך, מוסיפים את מחית התירס והפלפל וכוס 1 של המניה ומבשלים על אש נמוכה במשך 15 דקות, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את הפטרוזיליה והכמון ומתבלים במלח ופלפל. לכסות ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
9
הסר את tenderloins חזיר מן המרינדה; להזמין את המרינדה. במחבת גדולה, מחממים את 3 כפות הנותרים של שמן זית. עונת tenderloins עם מלח ופלפל, להוסיף אותם למחבת ומבשלים מעל חום מתון עד השחמה בכל צד, על 1 דקה לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
10
הוסף את כוס 1/4 הנותרים של פיסקו אור בזהירות עם משחק ארוך. כאשר הלהבות לדעוך, להוסיף את המרינדה השמורה ואת 1 1/2 כוסות הנותרים של מניות ולהביא לרתיחה. מכסים ומבשלים על חום נמוך בינוני, מסתובב מדי פעם, עד החזיר הוא ורוד במרכז, כ 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
11
להעביר את החזיר ללוח גילוף ולכסות באופן רופף עם נייר. מרתיחים את רוטב המחבת על חום גבוה בינוני במשך 3 דקות. הגדר מסננת בסדר על סיר קטן מסננים את הרוטב, לחיצה על מוצקים.
מרכיבים שתצטרך
12
הוסף את הנותרים 1 כפית דבש ועונה עם מלח ופלפל. לחמם בעדינות את מחית התירס. לחתוך עבה את החזיר ולהעביר לצלחות.
מרכיבים שתצטרך
13
יוצקים את הרוטב על החזיר, כפית מחית התירס לצד ומגישים.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Alta Vista קלאסי Malbec. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Alta Vista קלאסי Malbec
Alta Vista קלאסי Malbec
המלבק הקלאסי של אלטה ויסטה מציג את האופי האמיתי של מגוון הענבים שלו. ניחוחות וטעמים טריים ואינטנסיביים של יין זה מספקים מבוא מצוין למאפיינים הטריים, פורוורד פרי ואיכות כוללת של יינות מארגנטינה. חלק מהיין מיושן באלון אמריקאי למשך 6 חודשים, לפני 3 חודשים נוספים בבקבוק.מציג ניחוחות אינטנסיביים של שזיף, דובדבן שחור ותבלינים אקזוטיים, עם הערות של קפה ווניל מחביות האלון. הטעמים על החיך טריים, עם מבנה טוב טאנינים רכים, והגימור מלא ומרוכז, עם הערות תבלינים.יין זה הוא די נגיש, כיף וקל לשתייה, מושלם עבור כל יום צריכת מזון רגוע, מזדמנים כמו כריכי פניני, פיצה ובשר בקר או אמפנדס חזיר.