קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות46
מגזין

בשר חזיר סיני מוכן מראש

בשר חזיר סיני מוכן מראש
בשר חזיר סיני עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מנה זו מכילה סביב 35 גרם חלבון 6 גרם של שומן, וסך הכל 286 קלוריות. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. אם יש לך רוטב סויה, בצל אביב, אבקת חמישה תבלינים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. , אנו ממליצים לנסות גם : כופתאות חזיר מוכנות מראש, הפוך מראש חזיר סיר קרוק, ו בשר חזיר מתובל מתובל וצלי תפוחים.

הוראות

1
עד יום קדימה, וכאשר יש לך 15 דקות כדי לחסוך, להכין את החומרים ולזרוק את כולם, למעט חולצות בצל האביב פרוס, יחד במחבת גדולה. מכסים את המחבת במכסה ומקררים עד שאתם מוכנים לאכול.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
יוצקים 600 מ " ל/1 ליטר של מים רותחים על חזיר וירקות ולתת הכל מערבבים טוב. מכסים את המחבת ומביאים לרתיחה. מערבבים ומכסים שוב ומבשלים בעדינות במשך 10 דקות עד שהירקות רכים והחזיר מבושל. (המנה עכשיו יכול להיות מקורר ולאחר מכן קפוא עד 1 חודש). ממש לפני ההגשה, מערבבים את צמרות בצל האביב. מצקת לתוך קערות עם אורז או אטריות.
מרכיבים שתצטרך
בצל אביבבצל אביב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
מצקתמצקת
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)