קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות100
מגזין

בשר חזיר צלוי במרינדה עם ויניגרט תפוז מתובל שעועית שחורה ואורז

בשר חזיר צלוי במרינדה עם ויניגרט תפוז מתובל שעועית שחורה ואורז
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? בשר חזיר צלוי במרינדה עם ויניגרט תפוז מתובל שעועית שחורה ואורז יכול להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 784 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 31 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %51 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-45 דקות. אם יש לכם שעועית, מים, מיץ ליים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. עם כפית מתכונים דומים: בשר חזיר צלוי מתובל ברוטב סויה חריף, בשר חזיר צלוי עם אספרגוס עם שומשום כתום ואורז, ו Chipotle-בשר חזיר במרינדה טנדרלוין עם סלסה שעועית שחורה.

הוראות

1
מניחים את השעועית הספוגה בסיר גדול, מכסים במים, מוסיפים את משכן החזיר ובירה. מבשלים מעל חום בינוני גבוה עד למכרז, על 11/2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
שעועיתשעועית
מיםמים
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
ניקוז.
3
מחממים את שמן הזית בסיר גדול על חום בינוני עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מוסיפים את הבצל ומבשלים עד רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
5
מוסיפים את האורז ומבשלים, ערבוב עד שהוא מצופה בשמן, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
6
מוסיפים את המים 1 כף מלח, מערבבים, ומביאים לרתיחה. מנמיכים את החום ומבשלים עד שהמים נספגים והאורז רך.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
אורזאורז
מלחמלח
7
מניחים את הבזיליקום, צנוברים ושום במעבד מזון ולעבד עד חלקה. לאט להוסיף את השמן כדי לעשות משחה חלקה.
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
שוםשום
באזיל!באזיל!
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
8
מערבבים את האורז והשעועית בסיר גדול ומכסים במים, מבשלים על אש בינונית עד כמעט יבש.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
שעועיתשעועית
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיפים את הפסטו ומערבבים לשלב. מערבבים בגבינה, פטרוזיליה ומתבלים במלח ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה
גבינהגבינה
פסטופסטו
10
מחממים מיץ תפוזים בסיר בינוני ומפחיתים עד 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
בואו להתקרר מעט.
12
מערבבים את הסירופ הכתום, חומץ, חרדל ואבקת אנצ 'ו צ' ילה בבלנדר ומערבבים 30 שניות. עם המנוע פועל לאט להוסיף את השמן עד emulsifies ההלבשה. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ 'ילי אנצ' ואבקת צ 'ילי אנצ' ו
מלח ופלפלמלח ופלפל
חרדלחרדל
חומץחומץ
כתוםכתום
סירופסירופ
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
13
מערבבים את כל החומרים בבלנדר ומערבבים עד לקבלת חלקה. שמור 1/2 כוס המרינדה, יוצקים את המרינדה הנותרים לתוך צלחת אפייה גדולה, להוסיף את הפילה ולהפוך מעיל. מכסים ומקררים במשך 4 שעות. מחבת גריל מחממת מראש עד כמעט עישון.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבת גרילמחבת גריל
בלנדרבלנדר
14
הסר חזיר מן המרינדה וגריל במשך 10 עד 12 דקות צליעה עם המרינדה השמורה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
15
תן לנוח 10 דקות לפני חיתוך.
16
כפית אורז ושעועית על מגש גדול, העליון עם חזיר פרוס טפטוף עם ויניגרט כתום חריף.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
כתוםכתום
שעועיתשעועית
חזירחזיר
אורזאורז

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים3(חוֹרֶף)פובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעיםפובלנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה או שיכרבירה או שיכר2(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין3(חוֹרֶף)אבקת pasilla צ'ילהאבקת pasilla צ'ילה2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה מיובשת, קטופה וספוגה במשך הלילה, מנוקזתשעועית שחורה מיובשת, קטופה וספוגה במשך הלילה, מנוקזת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טרייםעלי בזיליקום טריים4ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקGrana padano cheeseGrana padano cheese1חבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילה אחת (10 אונקיות) אפונת צרורות, מופשרת או קופסה אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ ליים טרימיץ ליים טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל ספרדי קצוץ דקבצל ספרדי קצוץ דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ תפוזים טרימיץ תפוזים טרי8ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליהפטרוזיליה8ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפלפלפל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי2קילוגרםפילה חזירפילה חזיר3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מומרnameאורז מומרname11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ שריחומץ שרי8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Flechas De Los Andes Gran Malbec (OU Kosher). יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
צבע אודם אינטנסיבי. בהיר, עם ניחוחות מורכבים של פטל שחור, מינרלים וסיגליות. צפוף ומרוכז, יין זה יש חומציות מוצקה וטאנינים המסמנים את הטעמים של פירות יער, סיגליות ושוקולד מריר. הם גם לשמור על המתיקות של היין. הסיום הוא עם טאנינים מתוקים סגול נעים. זהו יין מאוזן היטב, עשיר באישיות.