קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

בשר חזיר צלוי שפשף צ'ילי

בשר חזיר צלוי שפשף צ'ילי
חזיר צלוי שפשף בשר טנדרלוין הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 158 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אם יש לך בשר חזיר פילה, מלח, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו פילה חזיר צ'ילי, פילה חזיר צ'ילי, ו אנצ'ו צ' ילי-אספרסו שפשף בשר חזיר Tenderloin (מתכונים דומים).

הוראות

1
גז חום או גריל פחם. בקערה קטנה, לערבב את כל החומרים למעט חזיר ושמן.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
2
צחצח חזיר בשמן. לשפשף ולחץ על תערובת תבלינים בכל הצדדים של חזיר.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
שמן בישולשמן בישול
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
3
מניחים חזיר על גריל. כיסוי גריל; לבשל מעל חום בינוני 17 עד 20 דקות, מפנה כמה פעמים, עד חזיר יש סומק קל של ורוד במרכז ומדחום בשר מוכנס במרכז קורא 68°. בשר חזיר לכסות; לתת לעמוד על 5 דקות או עד מדחום קורא160.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
4
חותכים חזיר לפרוסות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin ניתן לזווג עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. אתה יכול לנסות Reginato malbec rosé. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.8 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Reginato Malbec Rose
Reginato Malbec Rose
Malbec נראה גיבור סביר עבור ענבים יין מבעבע, אבל כאשר אתה רוצה rosé שלך להראות קצת צבע ואופי אמיתי, אז Malbec של האיש שלך. פריך ויבש עם תות שדה מקסים, טעמים וריחות ריבס. רק רמז של מבנה טאנין, תבלין פרחוני, וסיבובי סיום אלגנטיים מדהימים מהפה. הוא מדבר על הענבים המלבק העשירים, אך לעולם אינו מאבד את אופיו הקל והמרענן. זה ייתן לך סיבה טובה לשתות יין מבעבע עם המנה העיקרית שלך!