קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות25
ציון בריאות3
מגזין

בשר סרטנים וכוסות בייקון

בשר סרטנים וכוסות בייקון
בשר סרטנים וכוסות בייקון דורש בערך 25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 32 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 25 מנות. אם יש לכם בשר סרטנים, עירית, מיונז דל שומן, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו כוסות ביצים עם בייקון, כוסות בייקון וביצה, ו כוסות בייקון וביצה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 6 מרכיבים, ערבוב טוב. כיסוי וצינה. כדי לשרת, תערובת crabmeat כפית לתוך פגזי פילו.
מרכיבים שתצטרך
קונכיות Filo מיניקונכיות Filo מיני
בשר סרטניםבשר סרטנים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הן אפשרויות נהדרות עבור רכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.