קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

בשר עגל וברוקולי רב סטופ

בשר עגל וברוקולי רב סטופ
קציצת בשר עגל וברוקולי כרוב עשוי להיות רק המנה הצדדית שאתה מחפש. מנה זו מכילה סביב 51 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 793 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך בצל, ציר עוף, ביצה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. עם כפית נסו עגל מוקפץ עם לימון על מצע ברוקולי ראבה, ברוקולי ראבה וסקלופיני עגל בפירורי לחם, ו כריך כדורי בשר עגל Num Pang (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא כמה סנטימטרים של מים לרתיחה במחבת בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מלח למים רותחים ואת rabe ברוקולי ומבשלים 7 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ברוקולי רבהברוקולי רבה
מיםמים
מלחמלח
3
מסננים את רייב ומילואים.
4
בזמן שרבה מבשל, מחממים סיר מרק בינוני על אש בינונית עד בינונית עם 2 כפות שמן זית כתית מעולה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
להוסיף 3 שיני שום קצוץ, גזר ובצל. מבשלים 5 עד 6 דקות, מוסיפים שעועית לבנה וחום דרך, דקה. ירקות עונה ושעועית עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שעועית לבנהשעועית לבנה
גזרגזר
ציפורןציפורן
שוםשום
בצלבצל
שעועיתשעועית
6
להוסיף rabe סחוט ואת המניות לכסות סיר להביא לרתיחה מהירה.
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
הוסף orecchiette ומערבבים. להפחית את החום ומבשלים מרק כדי גליל נמוך, חשוף.
מרכיבים שתצטרך
OrecchietteOrecchiette
גלולגלול
מרקמרק
8
מערבבים עגל עם ביצה, שאריות שום טחון, פירורי לחם, גבינה, מרווה ומלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שום טחוןשום טחון
פירורי לחםפירורי לחם
גבינהגבינה
ציפורןציפורן
מרווהמרווה
עגלעגל
ביצהביצה
9
להתגלגל לתוך כדורי 1 אינץ ' לרדת לתוך כד. לבשל 5 דקות. התאם תבלינים והגיש כד בקערות רדודות עם לחם פריך.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
תיבולתיבול
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחורפלפל שחור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ברוקולי rabe, 1 חבורה גדולה, גזוז וחותכים לחתיכות בגודל ביס גדולברוקולי rabe, 1 חבורה גדולה, גזוז וחותכים לחתיכות בגודל ביס גדול1-2 כפות שמן זית כתית מעולהשעועית לבנה, קנלינישעועית לבנה, קנליני1גזר, קלוף וקצוץגזר, קלוף וקצוץ9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן4ריבס, קצוץ טרי או קפואלחם פריך, לניקוילחם פריך, לניקוי12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם4ציפורןשום, 1 טחון, 3 קצוץשום, 1 טחון, 3 קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד1/3 שקית אטריות ביצים רחבות במיוחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ151אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)orecchiette, פסטה קטנה בצורת אוזן, או ditaliniorecchiette, פסטה קטנה בצורת אוזן, או ditalini596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר או רומנו, קומץ נדיב, בתוספת כמה לעבור ליד השולחןפרמזן מגורר או רומנו, קומץ נדיב, בתוספת כמה לעבור ליד השולחן2ל 3 עלי מרווה טריים, קצוצים דקל 3 עלי מרווה טריים, קצוצים דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמניית בקר או ירקותמניית בקר או ירקות