קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

ג'ינג'ר טונה עם טפטוף ווסאבי וג' ינג'ר פריטרס קומארה

ג'ינג'ר טונה עם טפטוף ווסאבי וג' ינג'ר פריטרס קומארה
ג'ינג'ר טונה עם טפטוף ווסאבי ו פריטר ג' ינג'ר קומארה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון pescatarian מגישה 1 . מנה זו מכילה סביב 196 גר' של חלבון, 108 גרם של שומן, וסך הכל 2620 קלוריות. אם יש לך ווסאבי, כוסברה, יין, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב חומץ סיידר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חומץ כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. וזה טוב. מתכונים דומים: המבורגרים טונה עם מיונז ג'ינג'ר ווסאבי, טריאקי טונה עם מיונז ווסאבי וג'ינג'ר כבוש, ו נבט חיטה וג'ינג'ר, קרם ווסאבי וקאפקייקס טונה קרם פרש.

מרכיבים

4סטייק טונהסטייק טונה3(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1WES E אומנויות השפה האנגליתיוגורט כוסברה צ'ילייוגורט כוסברה צ'ילי806 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2(חוֹרֶף)כוסברה, קצוץ דקכוסברה, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות3(חוֹרֶף)קמחקמח2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר, מגורדג'ינג'ר, מגורד3(יכול להיות או להרחיק)gingerroot, מגורדgingerroot, מגורד1WES E אומנויות השפה האנגליתכיסוני ג'ינג'ר קומארהכיסוני ג'ינג'ר קומארה21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקומארה, מגורד גס (כ 400 גרם)קומארה, מגורד גס (כ 400 גרם)1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן (לטיגון עמוק)שמן (לטיגון עמוק)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק180אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יוגורט רגיליוגורט רגיל2צ'ילי אדום, זרע, קצוץ דקצ'ילי אדום, זרע, קצוץ דק2(חוֹרֶף)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)מי תפוז-פרחים (או 1/4 כפית כל גרידת לימון וגרידת תפוז)180אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק3(יכול להיות או להרחיק)רוטב צ'ילי מתוקרוטב צ'ילי מתוק1WES E אומנויות השפה האנגליתWasabi טפטוףWasabi טפטוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ווסאבי, השתמשתי אבקה (אני אומר 1 כפי שעשיתי 11/2 וזה היה קצת יותר מדי עבור בעלי, חשבתי שזה היה נהדר כל כך פשוט להתאים )ווסאבי, השתמשתי אבקה (אני אומר 1 כפי שעשיתי 11/2 וזה היה קצת יותר מדי עבור בעלי, חשבתי שזה היה נהדר כל כך פשוט להתאים )1( חצילים)קישואים, מגורד בצפיפותקישואים, מגורד בצפיפות

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא מקור יין נאפה עמק מרלו. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 34 דולר.
מקור יין נאפה עמק מרלו
מקור יין נאפה עמק מרלו
מרלו 2006 שלנו אינו ביישן, עם גוון גארנט עמוק וכהה וניחוחות שופעים של שחור עשירדובדבן, קסיס וציפורן. טאנינים נגישים ומשולבים ממסגרים את הפרי הכהה הנדיבטעמים ומעילים את החיך בקטיפה רכה. הגימור הארוך והפירותי, מהול בתבליני הסתיו.,מסתיים עם zing חמוציות תוסס. "זהו יין קלאסי מאוד מבציר מדהים. קחזה, מיילס!"צוחק יינן טום רינלדי, עם התייחסות לסרט לצדדים.