קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות2
ציון בריאות28
מגזין

ג'ינג'ר ליים בשר חזיר Tenderloin

ג'ינג'ר ליים בשר חזיר Tenderloin
בשר חזיר ג'ינג'ר ליים Tenderloin עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 48 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 464 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. 24 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לכם סוכר קנה, שמן זית, בצל ירוקוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב ג'ינג'ר הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. . וזה אדיר. נסו ג'ינג'ר ליים בשר חזיר Tenderloin, פילה חזיר עם סויה, ג'ינג'ר ולימון, ו טנדרלוין חזיר צ'ילי ליים (מתכונים דומים).

הוראות

1
רוטב סויה להקציף, חומץ יין אורז, סוכר קנה, מיץ ליים, גרידת ליים, בצל ירוק, שום, זנגביל טחון, ורוטב צ ' ילה-שום יחד בכוס גדולה או קערה קרמית; מוסיפים את החזיר פרוס ולזרוק למעיל. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומשרים במקרר לפחות 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
חומץ אורזחומץ אורז
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
בצל ירוקבצל ירוק
סוכר מגורעןסוכר מגורען
מיץ לייםמיץ ליים
גרידת לייםגרידת ליים
רוטב סויהרוטב סויה
שוםשום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
רוטברוטב
חזירחזיר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מקציףמקציף
קערהקערה
2
הסר חזיר מן המרינדה ולנער עודף. תשליך את המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
חזירחזיר
3
מחממים שמן זית במחבת מעל חום בינוני-גבוה. מבשלים פרוסות חזיר בשמן עד שכבר לא ורוד במרכז, על 2 דקות לכל צד. מדחום שנקרא מיידית מוכנס למרכז צריך לקרוא 145 מעלות F (63 מעלות c).
מרכיבים שתצטרך
חזיר מבושלחזיר מבושל
שמן זיתשמן זית
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבתמחבת

יין מומלץ: Malbec, פינו נואר, סנג ' ובזה

בשר חזיר Tenderloin עובד ממש טוב עם Malbec, פינו נואר, ו Sangiovese. הגוף הקל של פינו נואר מצוין לחתכים רזים, לסנג ' ובזה בעל גוף בינוני משלימים רטבים בשרניים, תבשילים ומנות רב-מרכיבים אחרות, וזוגות מלבק טאני מלאים עם חתכים שומניים וברביקיו. Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
Flechas De Los Andes Gran Malbec (Ou Kosher)
צבע אודם אינטנסיבי. בהיר, עם ניחוחות מורכבים של פטל שחור, מינרלים וסיגליות. צפוף ומרוכז, יין זה יש חומציות מוצקה וטאנינים המסמנים את הטעמים של פירות יער, סיגליות ושוקולד מריר. הם גם לשמור על המתיקות של היין. הסיום הוא עם טאנינים מתוקים סגול נעים. זהו יין מאוזן היטב, עשיר באישיות.