קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גאלט תפוחי האדמה של קן

גאלט תפוחי האדמה של קן
צריך מנה צמחונית בצד? גאלט תפוחי האדמה של קן יכול להיות מתכון סופר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 601 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 36 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו קורנית, ביצה, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו גאלט תפוחי אדמה, גאלט תפוחי אדמה רוזמרין, ו כרישה ותפוחי אדמה גאלט (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חותכים את תפוחי האדמה בעובי 1/8 אינץ', באמצעות mandoline אם יש לך אחד, או מצורף פורס של מעבד מזון. בקערה, לזרוק את הפרוסות עם המלח, ואז למקם אותם במסננת להגדיר מעל קערה או כיור לנקז במשך כ 30 דקות. (חשוב לפטור את תפוחי האדמה של כל לחות עודפת שתהפוך את הבצק רטוב במהלך האפייה. בקערה, מערבבים את פרוסות תפוחי האדמה עם הבצל, הקורנית והחמאה, ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
בצלבצל
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
מנדולינהמנדולינה
מסננתמסננת
קערהקערה
3
קו תבנית אפייה עם נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
להניח את 10 על ידי גיליון 8 אינץ ' של מאפה על משטח עבודה.
5
מורחים את תערובת תפוחי האדמה באופן שווה על המאפה, משאיר גבול 1 אינץ ' בכל רחבי. (אתה אולי חושב שיש לך יותר מדי תפוחי אדמה, אבל ערימת אותו על, כמו התערובת מאבדת נפח במהלך הבישול.)
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מורחיםמורחים
6
מברשת את הגבול עם ביצה לשטוף העליון עם גיליון 11 על ידי 9 אינץ ' של מאפה, מתיחה אותו על תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ביצהביצה
7
מקמט את הקצוות במזלג כדי למנוע את הפרדת גיליונות מאפה. לקצץ את כל מאפה עודף בנדיבות לצחצח את החלק העליון עם ביצה לשטוף. לתקוע חור אוורור קטן במרכז המאפה כדי להבטיח עלייה אפילו. לחצות את החלק העליון עם החלק האחורי של הסכין לקישוט.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
סכיןסכין
8
אופים עד חום זהוב, כ 60 דקות. בדוק את תפוחי האדמה עבור doneness על ידי החדרת סכין קילוף קטן לתוך galette. אם הם נעשו, כך גם המאפה. אם יש סימן כלשהו של התנגדות, להקטין את טמפרטורת התנור ל 300 מעלות F ואופים, בדיקות לעתים קרובות, עוד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
9
כדי לשרת, בזהירות להעביר את גאלט מגש גדול. חותכים אופקית בכל רחבי להפריד את הקרום העליון והתחתון. הרם את הקרום העליון כדי לחשוף את תפוחי האדמה. כף קרם fraeche באופן שווה מעליהם, למקם מחדש את הקרום העליון, ומגישים מיד. פורסים את גאלט ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
קרוםקרום