קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

גביעי קאפקייק קטיפה אדומים

גביעי קאפקייק קטיפה אדומים
המתכון קונוסים הקטיפה אדום Cupcake יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 35 דקות. והוא יספק כ 24 מנות. מנה זו מכילה סביב 4 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 279 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יהיה להיט בחג היום ולנטין שלך. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-24 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו חלב, מלח, סוכר ממתקים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכונים דומים: גביעי קאפקייקס, קונוסים Cupcake כיף Beary, ו אצטרובלים קאפקייקס פטריוטיים.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים קמח, אבקת קקאו, סודה לשתייה ומלח בקערה בינונית. תניח בצד.מקציפים חמאה וסוכר בקערה גדולה עם מיקסר חשמלי במהירות בינונית עד אור ורך. הכה בביצים, אחד בכל פעם.
מרכיבים שתצטרך
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
3
מערבבים שמנת חמוצה, חלב, צבע מזון ווניל. בהדרגה להוסיף את תערובת הקמח על מהירות נמוכה (או ביד) פשוט מעורבב. אל תפרזי. הבלילה כפית לתוך 30 כוסות מאפין מרופדת נייר, מילוי כל כוס 2/3 מלא או כפית הבלילה לתוך 24 גביעי גלידה שטוחים-למלא נכון עד קונוסים גלידה וניל נקודה הופך רחב יותר.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים2 כוסות שוקולד צ'יפס מיניאטורי חצי מתוק, מחולקים
גביע גלידהגביע גלידה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
גבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופניםגבינת מנצ'גו מגוררת, כמה חופנים
4
אופים 20 עד 25 דקות או עד שקיסם שיניים מוכנס לתוך הקאפקייקס יוצא נקי. אם משתמשים קונוסים, להשתמש שיפוד או סכין לתקוע חור בתחתית (או בצד ליד החלק התחתון) של חרוט הקאפקייקס אפוי כדי לאפשר קיטור לברוח (עוזר למנוע חרוט רטוב).מגניב מחבתות על מתלה חוט 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
ציוד שתשתמש בו
טעם חמאה צלולטעם חמאה צלול
תפוזים, פרוסים וחצוייםתפוזים, פרוסים וחצויים
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
5
הסר מן המחבתות; מגניב לחלוטין.פרוסט עם ציפוי גבינת שמנת.ציפוי גבינת שמנת: לנצח גבינת שמנת, חמאה מרוככת ותמצית וניל בקערה גדולה עד אור ורך. בהדרגה להכות בסוכר ' קונדיטורים עד חלקה.עושה 24 עד 30 קאפקייקס בהתאם לשיטה בשימוש.הערה: כדי לעשות קדימה, אופים וקריר לפי ההוראות, לשים קונוסים בשקית מקפיא (להסיר כל אוויר נוסף משקית), להקפיא לילה, כפור בזמן קפוא, לשרת כמה שעות מאוחר יותר.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי גבינת שמנתציפוי גבינת שמנת
6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת קקאו טבעי לא ממותק, להסיר גושיםאבקת קקאו טבעי לא ממותק, להסיר גושים7696 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנתחבילת גבינת שמנת4largesביצים, טמפרטורת החדרביצים, טמפרטורת החדר709אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קמח לכל מטרה (מולבן) 111/2 כוסות קמח לכל מטרה (מולבן) 114736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקורמיק צבע מזון אדוםמקורמיק צבע מזון אדום1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה מומלחת, מתרככתחמאה מומלחת, מתרככת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהור® מקורמיקתמצית וניל טהור® מקורמיק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת