קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות10
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גואם אורז מטוגן

גואם אורז מטוגן
תמיד כיף שיש עוד מתכון של סיניים, אז תנו הזדמנות ל גואם אורז מטוגן. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 489 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. אם יש לך בייקון או, רוטב סויה, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 47%. מתכונים דומים: ירקות אורז מטוגן, איך לעשות אורז מטוגן ירקות / אורז s, אורז מטוגן בסגנון כרוב אדום ובולגור חיטה {עם ביצה מטוגנת}, ו נקניק סיני אורז מטוגן עם שאלוט מטוגן פריך.

הוראות

1
מבשלים בייקון במחבת מעל חום בינוני גבוה עד פריך. מערבבים את השום, בצל ירוק וגזר; מבשלים 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים אפונה שלג; מבשלים 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים את האורז מבושל, כוס בכל פעם, ציפוי היטב עם השומן. מבשלים ומערבבים עד שהאורז חם, ואז מפזרים רוטב סויה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות מסה Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
Essay Chenin Blanc
Essay Chenin Blanc
החיבור Chenin Blanc הוא תערובת לבנה בעלת גוף בינוני העשויה מהזן הלבן של דרום אפריקה, Chenin Blanc. היין בלאן מעניק ליינות סלט פירות, ניחוחות גויאבה ומלון וחומציות מרעננת. כמה sur לשכב על פחות במשך כמה חודשים מוסיף את המורכבות והגוף. מגע של Viognier ארומטי משלים את מבנה הפרי עם כמה רמזים פרחוניים. היין מושלם לבדו כאפריטיף במרפסת ביום קיץ חם. שנין בלאן משתלבת היטב עם מגוון רחב של מאכלים, במיוחד סושי, צדפות, קארי אסייתי, מנות חמוצות ומתוקות וסלטים קיציים.תערובת: 87% Chenin Blanc, 13% Viognier