קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות9
ציון בריאות9
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

גומבו פילה

 גומבו פילה
גאמבו פילה יכול להיות בדיוק המרק שאתה מחפש. מתכון נטול לקטוז זה מגיש 9 . מנה זו מכילה סביב 12 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 156 קלוריות. 25 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. אם יש לכם גבעולי פטרוזיליה, במיה, עלי סלרי וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. נסו עוף, Andouille, ואויסטר פילה גאמבו, תבשיל גמביה-לאה" (גמביה + ג'מבליה) , ו מרק גמביה ירוק (gumbo z ' herbes) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקומקום מחשיך את הסרטנים במים רותחים במשך 2 דקות, לנקז אותם, ולתת להם להתקרר עד שהם יכולים להיות מטופלים. השליכו את הקליפות העליונות, הסינרים, הזימים, שקי החול, ואת הפיות ושמרו את הסרטנים.
מרכיבים שתצטרך
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2
במחבת כבדה, עדיף ברזל יצוק, להמיס את הקיצור על חום נמוך בינוני, להוסיף את הקמח, ולבשל את הנביכה, ערבוב כל הזמן, במשך 30 דקות, או עד שזה צבע של קקאו. מערבבים את הבצל ומבשלים את התערובת, ערבוב, עד הבצל מתחיל חום.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים את הבמיה ומבשלים את התערובת על חום מתון, ערבוב לעתים קרובות, עד הבמיה הוא זהוב. בקומקום להביא 8 כוסות מים לרתיחה, להוסיף את תערובת רביכה, בשר חזיר, עגבניות עם מיץ, פלפל, משחת השום, עלה המפרץ, הפטרוזיליה, טימין, ועלי הסלרי, ומבשלים את התערובת, ערבוב מדי פעם, במשך 50 דקות. מערבבים את הסרטנים השמורים ומבשלים את הבמיה במשך 5 דקות. מערבבים את השרימפס ואת בשר סרטנים, אם נעשה שימוש, מבשלים את גמביה במשך 5 דקות, או עד השרימפס הם המשרד, ומתבלים אותו עם קאיין ומלח. השליכו את עלה המפרץ והגישו את הגמבו המפוזר באבקת הפילה.
מרכיבים שתצטרך
לחם סנדוויץ', קלוי ומפוררלחם סנדוויץ', קלוי ומפורר
בשר סרטניםבשר סרטנים
2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
מרק גמביהמרק גמביה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
במיהבמיה
(צינור גדול)(צינור גדול)
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)