קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות88
מגזין

גזר העליון סלסה ורדה עם ירקות שורש קלוי

גזר העליון סלסה ורדה עם ירקות שורש קלוי
סלסה ראש גזר ורדה עם ירקות שורש קלוי עשוי להיות רק מתאבן אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, כל 30, מתכון פסקטריאני מגיש 6 . מנה אחת מכילה 479 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 30 גרם שומן. גשו לסופר וקנו שמן זית, טימין, שמן זית ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו ירקות אביב קלויים בתנור עם סלסה ורדה, בס מפוספס עם סלסה ורדה וירקות קלויים ים תיכוניים, ו בס מפוספס עם סלסה ורדה וירקות קלויים ים תיכוניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להפוך את סלסה ורדה, למקם את אנשובי, צלפים, ושום במעבד מזון ודופק עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
יכול) סלסה ורדה משומרתיכול) סלסה ורדה משומרת
אנשוביאנשובי
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
2
מוסיפים את צמרות הגזר, רוזמרין, אורגנו, טימין, פתיתי צ ' ילה אדומים, ומיץ לימון ולעבד עד קצוץ דק. עם ריצת המעבד, בהדרגה לשפוך את שמן הזית דרך צינור הזנה פירה עד חלקה מאוד. מתבלים לפי הטעם עם פלפל ועוד מיץ לימון, אם תרצו. (הרוטב יכול להיות מאוחסן במקרר, מכוסה היטב, במשך 2 ימים לפני ההגשה.)
מרכיבים שתצטרך
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
עלי גזרעלי גזר
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
צווארי עוףצווארי עוף
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
3
כדי להפוך את הירקות קלויים, מחממים את התנור ל 40
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מניחים את תפוחי האדמה, גזר, גזר לבן בקערה גדולה עם שמן זית ומלח ופלפל לפי הטעם. לזרוק למעיל, ולאחר מכן להפיץ את הירקות בשכבה אחת על שני גליונות אפייה מעוטרים עם תפוחי אדמה לחתוך בצד למטה. צולים עד שהירקות רכים וזהובים, 30 עד 40 דקות, הופכים את תפוחי האדמה ומערבבים את הירקות האחרים באמצע ומסירים ירקות בעודם מסיימים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)
גזר לבןגזר לבן
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
5
מגישים את הירקות חמים, טפטף עם כמה סלסה ורדה.
מרכיבים שתצטרך
יכול) סלסה ורדה משומרתיכול) סלסה ורדה משומרת
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

מרכיבים

5פילהפילה אנשוביפילה אנשובי6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)צלפים, סחוטיםצלפים, סחוטים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצמרות גזר חבורה( על קצוץ גס), שטף היטב קצוץצמרות גזר חבורה( על קצוץ גס), שטף היטב קצוץ1חבורהגזר, מקולף או שפשף חצוי לאורךגזר, מקולף או שפשף חצוי לאורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוזמרין טרירוזמרין טרי2(יכול להיות או להרחיק)חתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרי, בתוספת יותר לפי הטעםמיץ לימון טרי, בתוספת יותר לפי הטעם1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אורגנו טרי או עשבי תיבול עדינים אחרים, כגון עירית, שברי שומר, או מרז'ורםאורגנו טרי או עשבי תיבול עדינים אחרים, כגון עירית, שברי שומר, או מרז'ורם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר לבן או לפת, חתוך לפרוסות ארוכותגזר לבן או לפת, חתוך לפרוסות ארוכות0(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילה אדומיםפתיתי צ'ילה אדומים2ציפורןשום ציפורן שלמה, קלופיםשום ציפורן שלמה, קלופים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פינגרלינג או קטן יוקון זהב תפוחי אדמה, חצויפינגרלינג או קטן יוקון זהב תפוחי אדמה, חצוי

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יינות טיודור באלו ויניארד פינו נואר עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 68 דולר לבקבוק.
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
יינות טיודור יינות באלו כרם פינו נואר
2007 היה אמור להיות הבציר הגדול ביותר היינו רואים בחיינו בקליפורניה. פינו נואר המסוים הזה מעמק אנדרסון הוא מכרם באלו הנמצא ממש מול יקב עין הזהב והכרם. הכרם הוא אחד מאתרי הפינו נואר הנדירים המתעקשים לייצר יינות מאסיביים. הפרי והמבנה הם ענקיים. יין זה יהיה גיל יפה במשך 20 שנים נוספות. ליהנות עכשיו או לקנות מקרה לשתות בעשור או שניים הבאים.