קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

גזר מזוגג בסגנון אסיאתי

גזר מזוגג בסגנון אסיאתי
גזר מזוגג בסגנון אסיה עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מנה זו מכילה כ 2 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 46 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 25 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור פסחא. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך אבקת חמישה תבלינים, גזר, שורש זנגביל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. . נסו גזר מזוגג בסגנון אסיאתי, גזר מזוגג אסיאתי, ו גזר אסייתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים סיר גדול של מים לרתיחה, מוסיפים את הגזר ואת הפרבול במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים ושוטפים במים קרים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
3
בצלחת זכוכית גדולה, לשלב את שאר החומרים.
4
מוסיפים את הגזר ומרינדה במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
5
הכן גריל חיצוני עם מתלה משומן להגדיר 4 אינץ ' ממקור החום. באמצעות סל ירקות משומן תיל או רק ישירות על המדף (לפי שאתה מוצא קל יותר), גריל הגזר, מפנה כל הזמן במשך 10 דקות בסך הכל, עד חרוך מעט.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Lubanzi Chenin בלאן. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.