קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות99
מגזין

גלגלי סטייק אגף תרד

גלגלי סטייק אגף תרד
תרד אגף סטייק גלגלי רוח דורש בערך 30 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 308 קלוריות, 41 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האהבה. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וראשוני דיאטה. אם יש לכם סטייק אגף בקר, גבינת פרמזן, תרד וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 88%. ציון זה מצוין. גלגלי סטייק בצד, גלגלי סטייק בצד, ו גלגלי סטייק בצד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
חותכים סטייק אופקית מצד ארוך עד 1/2 אינץ'. של הצד הנגדי. פתח את הבשר כך שהוא שוכב שטוח; מכסים בניילון. משטחים ל-1/4 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
סטייק.סטייק.
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
2
הסר פלסטיק.
3
בקערה קטנה שלבו את התרד, הגבינה והשמנת החמוצה; מורחים על סטייק עד 1/2 אינץ'. של קצוות. כשגרגר הבשר הולך משמאל לימין, מגלגלים סגנון ג ' לי-רול. פורסים בשר על פני התבואה לשמונה פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
תרדתרד
גבינהגבינה
דגניםדגנים
ג'ליג'לי
סטייק.סטייק.
בקרבקר
בשרבשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מעבירים לתבנית אפייה לא משומנת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מפזרים מלח ופלפל. לצלות 4-6 אינץ'. מהחום למשך 5-7 דקות מכל צד או עד שהבשר מגיע לתועלת הרצויה (עבור בינוני-נדיר, מדחום צריך לקרוא 145 ת'; בינוני, 160 ת'; כל הכבוד, 170 ת').
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח

יין מומלץ: פינו נואר, מרלו, קברנה סוביניון

ניתן לשלב סטייק פלנק עם פינו נואר, מרלו וקברנה סוביניון. בקר ויין אדום הם שילוב קלאסי. באופן כללי, נתחי בקר רזים יותר משתלבים היטב עם אדומים בהירים או בינוניים, כמו פינו נואר או מרלו, בעוד שנתחים שמנים יותר יכולים להתמודד עם אדום נועז, כמו קברנה סובינוןון. אתה יכול לנסות בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-39 דולר לבקבוק.
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
בונה ויסטה שאטו בונה ויסטה פינו נואר
פינו נואר עשיר זה נפתח בניחוחות פרי אדומים המודגשים על ידי דומדמניות וגרידת תפוז. טעמי פטל ודובדבן ממשיכים לחיך ומשלימים אותם תווים של שוקולד מריר ואוכמניות. מראה חומציות בהירה ומשקל גוף בינוני, הגימור ארוך ומתמשך.