קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידות אוכמניות תוצרת בית מטורף טוב וסיפור חוות אורגניות של Stehly

גלידות אוכמניות תוצרת בית מטורף טוב וסיפור חוות אורגניות של Stehly
Freaking Good Home Maked Blackberry Ice Cream & Stehly Organic Farms הסיפור לוקח על 2 שעות ו -45 דקות מההתחלה ועד הסוף. יש קינוח זה 391 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 21 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. אם יש לכם שמנת מתוקה, מיץ לימון, אוכמניות * ראה הערת ראש, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 98 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זה מושלם עבור קיץ. זה מובא לכם על ידי לבן על זוג אורז. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וlacto אובו צמחוני דיאט. - שזה לא ניתן לאילתור. מתכונים דומים: גלידה ביתית, גלידת קפה תוצרת בית, ו גרנולה אדר אורגנית תוצרת בית עם פירות טריים.

הוראות

1
מערבבים את החלב והסוכר בסיר וחמים בעדינות רק פחות רותח.
מרכיבים שתצטרך
2
מקציפים חלמונים ותמצית וניל בקערה בינונית. לאט לאט לשפוך את החלב החם לתוך הביצים, לטאטא כל הזמן. הבא לשפוך את הביצה / חלב לערבב בחזרה לסיר.
מרכיבים שתצטרך
3
מחממים את תערובת החלב / ביצה על אש בינונית, תוך ערבוב מתמיד, עד שהוא מצפה את הגב של כף.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים את מחית הבלקברי ומיץ לימון בקערה בינונית. מכסים במסננת, ושופכים את תערובת החלב / ביצה לתערובת הבלקברי דרך המסננת כדי לתפוס כל חתיכות ביצה עבות. מוסיפים את השמנת הכבדה.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים עד להתקרר על אמבט קרח. מכסים ומקררים ביסודיות במקרר (לפחות כמה שעות.)
מרכיבים שתצטרך
6
נטישה במכונת הגלידה שלך על פי הוראות היצרן (בדרך כלל על 15 דקות אבל פעמים ישתנו בהתאם יצרנית הגלידה).
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

גלידה עובדת ממש טוב עם קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.