קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות9
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת וניל השנייה

גלידת וניל השנייה
צריך קינוח צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו? גלידת ונילן השנייה יכולה להיות מתכון נהדר לנסות. מנה אחת מכילה 893 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 30 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. מתכון זה מכלמתכונים יש 10 אוהדים. אם יש לכם ביצים, סוכר, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות. עם כפית ציון 54%, המנה הזו מוצקה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם גלידת ונילן (בתוספת קינוח גלידת קפה וונילן), וניל סוכר עוגיות בצק גלידה וגלידה יצרנית בגידה, ו עוגת גלידת וניל שוקולד קלה (עם כריכי גלידה).

הוראות

1
שלבו ביצים, חלב אידוי, חלב מרוכז, סוכר ווניל וערבבו היטב.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
דבש הדריםדבש הדרים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
יוצקים תערובת ליצרנית גלידה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
ציוד שתשתמש בו
מכונת גלידהמכונת גלידה
3
הוסף חלב, במידת הצורך, כדי שהתערובת תגיע לקו המילוי. להקפיא בהתאם להוראות היצרן.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב הם בחירה מצוינת לגלידת ונילן. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי עם 5 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "