קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות12
ציון בריאות2
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
אירועיםקיץ
מגזין

גלידת מנטה שוקולד

גלידת מנטה שוקולד
צריך קינוח ללא גלוטן? גלידת נענע שוקולד יכולה להיות מתכון סופר לנסות. מתכון זה מכין 12 מנות עם 284 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 17 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם סירופ שוקולד, חלב מרוכז, סוכריות מנטה אנדים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה מושלם עבור קיץ. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 27%, וזה די רע. מתכונים דומים: גלידה בימי ראשון: גלידת שוקולד צ'יפס מנטה טרייה, גלידה בימי ראשון: גלידת שוקולד צ'יפס מנטה טרייה, ו גלידת מנטה-כמהין טרין עם רטבי נענע ושוקולד.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו את סירופ החלב והשוקולד; מניחים בצד. בקערה מקציפים שמנת עד שנוצרות פסגות נוקשות. מקפלים פנימה תערובת שוקולד וסוכריות.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
מעבירים לכלי חסין מקפיא; מכסים ומקפיאים למשך 5 שעות או עד ליציבות.
3
מוציאים מהמקפיא 10 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

גלידה עובדת ממש טוב עם שמנת שרי, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.