קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות49
מגזין

דגים על קרש

דגים על קרש
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, כל 30, ומנה עיקרית pescatarian? דגים על קרש יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 60 גרם חלבון 5 גרם של שומן, וסך הכל 434 קלוריות. אם יש לך פילה מהי-מהי, פילה מהי-מהי, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו -35 דקות. . מתכונים דומים: דגים על קרש, דגים צלויים מיסו על קרש ארז, ו ארז קרש סלמון: דגים בגריל מדהים.

הוראות

1
בקערה בינונית, לשלב את המנגו, פלפל, בצל ירוק, כוסברה ופלפל חלפיניו. מתבלים במלח, פלפל, אבקת שום ומיץ ליים. מערבבים יחד ואז מכסים ומקררים עד להגשה כדי למזג את הטעמים.
מרכיבים שתצטרך
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תות, קלוף1 תות, קלוף
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
משרים את הקרש במים לפחות 2 שעות, יותר אם אפשר.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
3
מניחים את פילה mahi mahi בצלחת רדודה מעיל עם רוטב טריאקי. כיסוי, ומרינדה לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
פילה מהי מהיפילה מהי מהי
1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס1/2 כוס כוסברה טרייה ו/או נענע קצוצים גס
4
הכן גריל לחום עקיף. אם משתמשים בפחם, מסדרים וגחלים אור מתחת לחצי אחד של הגריל.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
5
מפזרים מיץ לימון על פילה דגים ומתבלים עם תיבול צ ' יפוטלה, פתיתי פלפל אדום ורוטב פלפל חריף.
מרכיבים שתצטרך
תיבול צ ' יפוטלהתיבול צ ' יפוטלה
שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
פילה דגיםפילה דגים
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
6
הניחו את הפילה על הקרש.
7
מניחים את הקרש על הגריל על חום ישיר. לכסות ולבשל במשך 10 דקות. הזז את הקרש עם הדגים לחום עקיף (החלק הקריר של הגריל), לכסות ולבשל במשך 10 דקות נוספות או עד דגים ניתן flaked עם מזלג. פילה העליון עם סלסה מנגו ומגישים חם.
מרכיבים שתצטרך
18 שרימפס עצום, זנבות על, קלופים ומפותלים18 שרימפס עצום, זנבות על, קלופים ומפותלים
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

1לוח ארזלוח ארז11 קילו קישואים,תיבול צ'יפוטלהתיבול צ'יפוטלה11 קילו קישואים,תיבול צ'יפוטלהתיבול צ'יפוטלה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4בצל ירוק, קצוץבצל ירוק, קצוץ11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף11 קילו קישואים,רוטב פלפל חריףרוטב פלפל חריף1פלפל חלפיניו, זרע וקצוץפלפל חלפיניו, זרע וקצוץ11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון11 קילו קישואים,מיץ ליים טרימיץ ליים טרי11 קילו קישואים,מיץ ליים טרימיץ ליים טרי850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה מהי מהיפילה מהי מהי850אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה מהי מהיפילה מהי מהי2מנגו-קלופים, זורעים וחתוכים לקוביותמנגו-קלופים, זורעים וחתוכים לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2(יכול להיות או להרחיק)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1פלפל אדום, זרע וקצוץפלפל אדום, זרע וקצוץ11 קילו קישואים,שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף11 קילו קישואים,שמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוףשמן זית, בתוספת 2 כפות שמן זית (האיכות הטובה ביותר), לטפטוף6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב טריאקי בבקבוקרוטב טריאקי בבקבוק

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 46 דולר.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.