קושיקשה
מוכן ב1 ש, 20 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

דלעת בלוט ממולאת

דלעת בלוט ממולאת
ממולא צנובר סקווש דורש סביב 1 שעה ו 20 דקות מתחילתו ועד סופו. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 633 קלוריות, 25 גרם חלבון, ו 33 גרם שומן. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. לכו לחנות ואספו מלח, סלרי, פירורי לחם ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 67%. ציון זה הוא מוצק. אטריות דלעת חמאה טורקיה בולונז דלעת בלוט ממולאת עם גרוייר מומס: שתי דרכים, אטריות דלעת חמאה טורקיה בולונז דלעת בלוט ממולאת עם גרוייר מומס: שתי דרכים, ו דלעת בלוט ממולאת דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי בדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. אתה יכול לנסות את שלוס יוהנסברג גלבלאק ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-35 דולר לבקבוק.
ארמון יוהנסברג גלבלק ריזלינג
ארמון יוהנסברג גלבלק ריזלינג
צהוב לימון מבריק. האף צעיר עם פרחים לבנים, קליפת לימון טחונה ואגסים. החיך יציב ורענן, מאוזן היטב עם חומציות פריכה. מורכב, מאוזן ומעודן במיוחד.משתלב היטב עם סלטים ועוף צלוי.