קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות16
ציון בריאות8
מגזין

דלעת זנגוויל

דלעת זנגוויל
מתכון זה משמש 16. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 276 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 7 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו סודה לשתייה, דלעת מוצקה חבילה, חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג המולד. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 42%. ציון זה מוצק. נסו דלעת זנגוויל, דלעת זנגוויל, ו דלעת זנגוויל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מקציפים ביצים ותחליף ביצים. מערבבים פנימה את הדלעת, הדבש, החמאה והיוגורט לתערובת אחידה. מערבבים פנימה נבט חיטה.
מרכיבים שתצטרך
תחליף ביצהתחליף ביצה
נבט חיטהנבט חיטה
דלעתדלעת
חמאהחמאה
יוגורטיוגורט
דבשדבש
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את החומרים היבשים; מוסיפים בהדרגה לתערובת הדלעת ומערבבים היטב. מעיל 10 אינץ'. מחבת צינור מחורצת עם תרסיס בישול ואבק עם קמח; להוסיף בלילה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דלעתדלעת
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
אופים בחום של 350 ניתנים לזיהוי למשך 55-60 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים 10 דקות לפני שמוציאים מהתבנית לרשת כדי להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבתמחבת
4
שלב מרכיבי ציפוי עד לקבלת מרקם חלק; מזלפים מעל העוגה.
מרכיבים שתצטרך
ציפויציפוי

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, נמסהחמאה, נמסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתחליף ביצהתחליף ביצה2ביציםביצים2(יכול להיות או להרחיק)חלב נטול שומןחלב נטול שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל נטול שומןיוגורט רגיל נטול שומן7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון2(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע11 קילו קישואים,אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול מוצק חבילת דלעתיכול מוצק חבילת דלעת0(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנבט חיטה קלוינבט חיטה קלוי