קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

דלעת, פנה וכרוב

דלעת, פנה וכרוב
דלעת, פנה וכרוב יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 565 קלוריות, 21 גרם חלבון ו 19 גרם של שומן כל אחד. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. אם יש לכם חמאה, אגוז מוסקט, עלי מרווה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. נסו Pean ו Penne דלעת, דלעת & נקניק פנה, ו דלעת קארי פנה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 400 מעלות F. מביאים סיר של מים מומלחים לרתיחה. מסדרים את הדלעת על תבנית אפייה וריסוס עם תרסיס הבישול כדי מעיל קל; העונה עם מלח, פלפל ואגוז מוסקט קטן. צלי עד רך וחום בקצוות.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
סקוושסקווש
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
סירסיר
3
מניחים את הזעפרן במניות העוף בסיר בינוני ומוסיפים את הכרוב. מביאים לרתיחה נמוכה, ואז להפחית את החום לרתיחה. לבשל את הכרוב מאוד רך, כ 20 דקות. ממיסים את החמאה במחבת קטנה על חום בינוני, מוסיפים את המרווה ומטגנים את העלים לפריך.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
כרובכרוב
זעפרןזעפרן
חמאהחמאה
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
4
הסר למגבת, ולאחר מכן להתפורר העלים. מחממים מעט את החמאה. מרתיחים את הפסטה במים מלוחים אל דנטה, להזמין 1/2 כוס מים עמילניים, ולאחר מכן לנקז. לזרוק את הפסטה עם מים עמילניים, סקווש, כרוב ומניה, חמאה משחימה, מרווה מתפוררת וגבינה. לזרוק במשך 2 דקות כדי לספוג את הרוטב, ואז למקם תבשיל מגניב. תתכונני לארוחה נוספת. כדי לחמם, לאפות ב 375 מעלות F, מכוסה באופן רופף בנייר כסף. ואז למעלה עם קצת גבינה, צלייה כדי לפרוס את הקצוות.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
חמאהחמאה
גבינהגבינה
סקוושסקווש
פסטהפסטה
רוטברוטב
מלאימלאי
מיםמים
מרווהמרווה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום