קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות39
מגזין

דקר צרוב במחבת עם תבלין זנגביל מתוק

דקר צרוב במחבת עם תבלין זנגביל מתוק
אם יש לכם רוטב סויה, ג'ינג'ר להתענג, שיני שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. עם כפית ציון של 83% המנה הזאת מעולה. נסו טונה צרובה וגרס בצבעי מים עם בצל ירוק-ג'ינג'ר להתענג, ג'ינג'ר צרוב סלמון מרק מיסו עם Jalapeno-בצל ירוק רליש ואטריות קישואים, ו המרכיב הסודי (ג'ינג'ר ריבה): ג' ינג'ר מתוק צרוב טונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 4 מרכיבים; תערובת מברשת על פילה.
2
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
הוסף פילה; לבשל 6 עד 7 דקות בכל צד או עד פילה פתית בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
4
מגישים עם רוטב ג ' ינג ' ר מתוק.
מרכיבים שתצטרך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)(אפשר להשתמש בקייק רגיל, אבל זרעו אותו ואם העור דונגי, קלפו אותו)

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יין FitVine פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.