קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות34
מגזין

דרום הודו בצל Pakodas

דרום הודו בצל Pakodas
המתכון דרום הודו בצל Pakodas יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בערך 30 דקות. אתה מקבל מנה צדדית שמגישה 4. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 311 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 4g של שומן למנה. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך סודה לשתיה, שמן צמחי, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו בצל Kuzhambu - איך לעשות בצל Kulambu - דרום הודי s, Sambar (נזיד בצל דרום הודי), ו בצל Rava Dosa-מיידי Rava Dosa / דרום הודי ארוחת בוקר s (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Aichenberg פרימיום Gruner Veltliner. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 12 דולר.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.