קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות3
מגזין

דרום מערב פריטטה

דרום מערב פריטטה
צריך ללא גלוטן, לקטו אובו צמחוני והור ד ' אובר ראשוני? דרום מערב פריטטה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 136 קלוריות, 10 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן. אם יש לכם שמן זית, פלפל, זיתים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 25 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 30%. ציון זה לא כל כך מרהיב. מתכונים דומים: דרום מערב פריטטה, ארוחת ערב דרום-מערבית פריטטה, ו כריך רייצ'ל הדרום-מערבי עם סלט דרום-מערבי: אתגר התושבת הנועז ביותר של ראש חזיר.

הוראות

1
בקערה קטנה מקציפים את הביצים, החלב, המלח, החרדל, הפלפל והקאיין; מניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
חרדלחרדל
פלפלפלפל
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
במחבת גדולה על אש בינונית מבשלים את הבצל, הפלפל הירוק והשום בשמן עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים עגבנייה וזיתים; מחממים.
מרכיבים שתצטרך
זיתיםזיתים
עגבנייהעגבנייה
4
יוצקים תערובת ביצים על ירקות. כאשר הביצים מתייצבות, הרם קצוות, והניח לחלק לא מבושל לזרום מתחת. כאשר הביצים מוגדרות, מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
גבינהגבינה
ביצהביצה
5
מסירים מהאש. מכסים ומניחים לעמוד 1-2 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
6
חותכים לארבעה טריזים.

יין מומלץ: יין מבעבע

פריטטן בתפריט? נסה לשלב עם יין מבעבע. גם אם אתם לא מכינים מימוזות, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחד, אם אתה אוכל ביצים מוקדם ביום, יין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע כי החלמון מצפה את החיך. הרוינארט ברוט רוז ( חצי בקבוק) עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
רוינארט ברוט רוז (חצי בקבוק)
* היה שינוי אריזה על היין הזה. את תווית בתמונה לא יכול להיות את תווית קיבל.* היין הוא כתום מבריק-צהוב עלה כותרת צבע עם מאוד בסדר, פזרני ומתמשך מוס. האף מאופיין בגרגרים אדומים קטנים, בעיקר דומדמניות. על החיך היין הוא נמרץ ומאוזן היטב. יין משובח, טרי ופירותי עם טאנינים משולבים היטב ורמז לתבלין בגימור הארוך.רוינארט רוז רוז מיוצר מתערובת של 55% פינו נואר ו -45% שרדונה ממיטב הבצירים האחרונים. כל הפירות הם מבכורה קרוס כרמים. לענבים מכרמי האחוזה בסילרי ובברימונט (בית אבות של משפחת רוינארט) מצטרפים ענבים שנבחרו בקפידה מכרמי בכורה אחרים בכרמי קרוס ב סי סווטה דה בלנס וה מונטאן דה ריימס. הענבים לרוינארט נבחרים סל אחר סל במקור, ורק בכורות הבכורה הטובות ביותר משתמשים בקרוס.