קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

האהוב של נני דג סנדל ממולא 5 כוכבים המשפחה

האהוב של נני דג סנדל ממולא 5 כוכבים המשפחה
האהוב של נני מפוחלץ 5 כוכבים המשפחה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 36 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 332 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. גשו לסופר וקנו סלרי, פלפלים, פירורי לחם, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: ביף סטרוגנוף-נוצר במקור עבור משפחת סטרוגנוף הרוסית על ידי שף צרפתי, המשפחה האהובה סביב הבית שלי, פלפלים ממולאים איטלקיים של נני, ו הקבבים האהובים על המשפחה.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים עובדים ממש טוב עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. האספסוף פינו גרי עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.