קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

האנצ'ילדות הבשר הכי טובות.

האנצ'ילדות הבשר הכי טובות.
האנצ'ילדות הבשר הטובות ביותר הן המנה העיקרית שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 525 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. . הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. רק מעטים מאוד אהבו את המנה המקסיקנית הזאת. אם יש לך זיתים, גבינת צ'דר, אורגנו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו אנצ'ילדות בקר טובות מתמיד, אנצ'ילדות בשר, ו אנצ'ילדות בשר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מבשלים ומערבבים בשר טחון עם בצל במחבת על אש בינונית עד שהבשר מתפורר וכבר לא ורוד, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בשר טחוןבשר טחון
בצלבצל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
שמן ניקוז. מערבבים 1 גבינת צ ' דר כוס, שמנת חמוצה, פטרוזיליה, תיבול טאקו, אורגנו, ופלפל שחור לתוך בשר טחון עד גבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
תערובת תיבול טאקותערובת תיבול טאקו
פלפל שחורפלפל שחור
בשר טחוןבשר טחון
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
אורגנואורגנו
פטרוזיליהפטרוזיליה
4
מערבבים ברוטב אנצ 'ילדה, אבקת צ' ילי, שום ומלח; מביאים לרתיחה, מפחיתים את החום לנמוך, ומבשלים עד שרוטב הבשר מעובה מעט, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
שוםשום
רוטברוטב
בשרבשר
מלחמלח
5
להניח טורטייה על משטח עבודה וכפית על 1/4 כוס רוטב בשר במרכז הטורטילה. רוטב בשר למעלה עם 1 כף שעועית שחורה וזיתי זיתים שחורים.
מרכיבים שתצטרך
זיתים שחוריםזיתים שחורים
שעועית שחורהשעועית שחורה
טורטיהטורטיה
רוטברוטב
בשרבשר
6
מגלגלים את הטורטייה, סוגרים את המילוי, ומכניסים את צד התפר לתבנית אפייה בגודל 9x13 אינץ'. חזור עם טורטיות שנותרו. כפית כל רוטב בשר שנותר על האנצ ' ילדה ולפזר את כל שעועית שחורה הנותרים זיתים שחורים מעל.
מרכיבים שתצטרך
זיתים שחוריםזיתים שחורים
שעועית שחורהשעועית שחורה
טורטיהטורטיה
רוטברוטב
בשרבשר
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מפזרים טורטיות עם גבינת צ ' דר 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
טורטיהטורטיה
8
אופים בתנור שחומם מראש עד ציפוי גבינה נמס אנצ ' ילדות ורוטב מבעבעים, 20 עד 22 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בואו לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים פרוסים, מנוקזיםזיתים שחורים פרוסים, מנוקזים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת2(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב אנצ'ילדהרוטב אנצ'ילדה8טורטיות קמחטורטיות קמח1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה0בצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול טאקותיבול טאקו

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. הנהר הרוסי דלואך פינו נואר עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
דלואך נהר רוסי פינו נואר
דלואך נהר רוסי פינו נואר
צבע אדום יפה אודם בכוס, הנהר הרוסי 2018 פינו נואר נפתח עם ניחוחות פירות אדומים בהירים של תות ודובדבן. פטל, ריבס וטעמים שזיף כהה נפגשים עם מגע של תבלין וחומציות בהירה. זהו יין בעל גוף בינוני עם טאנינים מתונים וגימור מתמהמה