קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות16
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
מגזין

הבראוניז הענקיים של אלכס

הבראוניז הענקיים של אלכס
המגה בראוניז של אלכס עשויה להיות מה שחיפשתם. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 3 גר' של חלבון, 10 גרם של שומן, וסך הכל 179 קלוריות. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-194 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לך חמאה, גלגלית סוכר, אבקת אפייה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 16%. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : סלסה של אלכס, החביתה של אלכס, ו סלט הפסטה האיטלקי של אלכס.

הוראות

1
תנור חום 180c / 160c מאוורר / גז 4 ו קו 20cm מרובע בראוני פח עם אפייה קלף. מקציפים את החמאה והסוכר יחד עם מקציף חשמלי, ואז מוסיפים את הביצים אחד אחד. לנפות את הקמח, אבקת קקאו ואבקת אפייה, ולהוסיף את החלב.
מרכיבים שתצטרך
אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים
1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
(קיבלר)(קיבלר)
2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
מערבבים הכל יחד, ואז מערבבים את שבבי השוקולד. כף לתוך הפח וליישר את החלק העליון.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2 כוסות (12 אונקיות) שוקולד צ'יפס מר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
3
אופים במשך 30 דקות, או עד העליון מוגדר, ואז מגניב לחלוטין. כדי להפוך את הציפוי, להמיס את השוקולד חלב, להתקרר קצת, ולאחר מכן לערבב אותו עם הגבינה הרכה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד חלבשוקולד חלב
גבינה רכהגבינה רכה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4
מורחים על בראוניז מקורר לחתוך לריבועים קטנים אלה עשירים מאוד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי, ופורט הם הבחירה הראשונה שלי לעוגיות בראוניז. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. אתה יכול לנסות שרי קרם Nv Solera. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.