קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות5
ציון בריאות22
מגזין

הודי דאל

הודי דאל
דאל ההודי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 17 גרם חלבון, 1 גרם שומן, ובסך הכל של 234 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 5 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 21% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. גשו לסופר וקנו בצל, שמן סלט, כוסברה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בכורכום הטחון תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת לימון מלאה דובדבן כמו קינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב וצמחוני דיאטה. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. מהכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון 82%, המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו נימבו פאני או לימונדה הודית, נימבו פאני הודי עם זרעי סבזה, הודי דאל, ו הודי דאל נירוונה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת של 5 עד 6 ליטר על אש בינונית-גבוהה, מערבבים לעתים קרובות שמן, כמון והל רק עד שהתבלינים ריחניים, 1 עד 1 1/2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
הלהל
תבליניםתבלינים
כמוןכמון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים מרק, עדשים, בצל, 1/4 כוס כוסברה, ג ' ינג 'ר, צ' ילי, שום וכורכום. מביאים לרתיחה על אש גבוהה; מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים תוך ערבוב לעיתים קרובות עד שהעדשים מתפרקות, כ -15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
כורכוםכורכום
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עדשיםעדשים
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מרקמרק
בצלבצל
3
מצקת דאל לתוך קערות, מפזרים כוסברה יותר, ומוסיפים מלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
מלחמלח
עדשיםעדשים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

גרונר וולטלינר, ריזלינג ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי להודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה תלוי המנה, כמובן, אבל מבחר אלה יכולים להיות מוגשים צוננים ויש לי קצת מתיקות כדי להשלים את החריפות וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מאכלים מסורתיים. אתה יכול לנסות את נייג ' ל פרייהייט גרונר וולטלינר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -18 דולר לבקבוק.
נייגל פרייהייט גרונר וולטלינר
נייגל פרייהייט גרונר וולטלינר
# 48 יין הצופה למעלה 100 של 2018אף מקסים, ניחוחות של תפוחים צהובים, אופי פירותי משובח, חומציות צמיגה מעט, חיה ומשולבת יפה, יורדת היטב, גוונים מינרליים פיקנטיים ומתובלים בגימור.