קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות9
ציון בריאות82
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםלחם
מגזין

הוסף לחם אח " י

הוסף לחם אח
להוסיף לחם Ins הוא חלב חינם לחם. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 16 גרם של שומן, וסך הכל 1805 קלוריות. והוא יספק כ 9 מנות. המתכון הזה מכסה %57 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 10 דקות. אם יש לכם תפוז, קישואים, פירות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: 3 דרכים פשוטות להוסיף טעמים נועזים לטופו, לחם שיבולת שועל (מכונת לחם/אופה לחם), ו מכונת לחם צרפתית קטנה ובריאה במיוחד (Abm).

הוראות

1
לנפות מרכיבים יבשים; להפריש. מקציפים ביצים בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים שמן וסוכר; קרם היטב.
מרכיבים שתצטרך
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3
להוסיף "להוסיף תוספות" ווניל.
מרכיבים שתצטרך
דבש הדריםדבש הדרים
4
מוסיפים מרכיבים יבשים.
5
מערבבים היטב.
6
להוסיף אגוזים.כפית לתוך 2 מחבתות משומן היטב.
מרכיבים שתצטרך
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
חפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחתחפיסת ממתקים שוקולד חלב, מגולחת
7
אופים בתנור שחומם מראש ב 325 מעלות במשך 1 שעה.* עושה 2 כפות גדולות - אבל בזמן החג, אני משתמש מחבתות נייר קטנות למתנות-בדרך כלל 5 בכל פעם!
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות4 כפות ריבת פטל, אוכמניות או תות

מרכיבים

9ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוח, מגורדתפוח, מגורד9ריבס, קצוץ טרי או קפואטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם9ריבס, קצוץ טרי או קפואמשמש, קצוץמשמש, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים9ריבס, קצוץ טרי או קפואבננה, פירה.בננה, פירה.9ריבס, קצוץ טרי או קפואגזר, מגורדגזר, מגורד9ריבס, קצוץ טרי או קפואדובדבנים, מגולענים וקצוציםדובדבנים, מגולענים וקצוצים3(יכול להיות או להרחיק)קינמון (אופציונלי בהתאם 'הוספה תוספות' אתה משתמש)קינמון (אופציונלי בהתאם 'הוספה תוספות' אתה משתמש)9ריבס, קצוץ טרי או קפואתאריכים, קצוציםתאריכים, קצוצים9ריבס, קצוץ טרי או קפואחציל, טחון למעלהחציל, טחון למעלה3ביציםביצים9ריבס, קצוץ טרי או קפואתאנה, קצוץתאנה, קצוץ7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)ליקר ליצ'י (מומלץ: מותג סוהו)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבה (להפחית סוכרריבה (להפחית סוכר9ריבס, קצוץ טרי או קפואבשר טחוןבשר טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזים קצוציםאגוזים קצוצים9ריבס, קצוץ טרי או קפואכתום, קצוץכתום, קצוץ9ריבס, קצוץ טרי או קפואאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים9ריבס, קצוץ טרי או קפואאננס, כתוש ומנוקז היטבאננס, כתוש ומנוקז היטב9ריבס, קצוץ טרי או קפוא(טעם מקורי)(טעם מקורי)9ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')9ריבס, קצוץ טרי או קפואחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואהחבילה אחת (19.6 אונקיות) עוגת שכבות וניל קפואה9ריבס, קצוץ טרי או קפואריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות9ריבס, קצוץ טרי או קפואים, מבושל ופירהים, מבושל ופירה9ריבס, קצוץ טרי או קפואקישואים, מגורד ומנוקזקישואים, מגורד ומנוקז