קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

הופין ג'ון

הופין ג'ון
הופין ג'ון דורש בערך 25 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 3 גרם שומן, ובסך הכל 147 קלוריות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וצמחוני דיאטה. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-225 היו אומרים שהוא הגיע למקום. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. גשו לסופר וקנו אפונה שחורה עיניים, בצל, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור ערב השנה החדשה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני די טוב של 41%. נסו הופין ג'ון, הופין ג'ון, ו הופין ג'ון עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
ממיסים את החמאה במחבת גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים בצל, פלפל אנגלי ואבקת שום, לפי הטעם, ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפלפלפל
בצלבצל
3
מוסיפים אפונה ואורז ומבשלים 10 עד 15 דקות נוספות. היזהר לא לבשל יתר על המידה; המנה הזו היא הטובה ביותר אם לפלפל הבצל והבצל עדיין יש קראנץ'.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
אפונהאפונה
אורזאורז
4
הוסף תיבול הבית, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
5
מקשטים כל מנה עם ענף פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
6
מערבבים את החומרים יחד ומאחסנים בכלי אטום עד 6 חודשים.

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ניתן לשלב את דרום עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. אתה יכול לנסות את דר 'הרמן דר' ה ' ריזלינג. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-18 דולר לבקבוק.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.