קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

הלחם ללא גלוטן של אליסון

הלחם ללא גלוטן של אליסון
הלחם ללא גלוטן של אליסון דורש על 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-24 מנות. מנה אחת מכילה 109 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. אם יש לך מסטיק xanthan, ביצה, קמח אורז חום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה של Allrecipes יש 237 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. עם כפית ציון של 24% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו לחם חמניות ללא דגנים {ללא סוכר וגלוטן}, לחם זוקיני שוקולד זוגי בריא ( ללא אגוז + טבעוני + ללא גלוטן!), ו תירס ללא גלוטן לחם כף בטטה ללא גלוטן (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מרכיבים במחבת של מכונת הלחם בסדר המומלץ על ידי היצרן. בחר מחזור; לחץ על התחל. חמש דקות לתוך המחזור, לבדוק את העקביות של הבצק.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
ציוד שתשתמש בו
מכונת לחםמכונת לחם
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיפים קמח אורז או נוזל נוסף במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
3
כאשר הלחם נגמר, לתת מגניב במשך 10 עד 15 דקות לפני הסרת מחבת.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמרים יבשים פעיליםשמרים יבשים פעילים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז חוםקמח אורז חום596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח שעועית חומוסקמח שעועית חומוס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח דוחןקמח דוחן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורז לבןקמח אורז לבן11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומן חםחלב דל שומן חם1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח טפיוקהקמח טפיוקה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מסטיק xanthanמסטיק xanthan