קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

הליבוט עם חמאת פטרוזיליה כתומה ומתכון סוקוטש

הליבוט עם חמאת פטרוזיליה כתומה ומתכון סוקוטש
זמן ההכנה הכולל ייקח כ 40 דקות. זה הוא יקר מתכון לאוהדים של מזון דרומי. אם יש לכם מלח כשר, שמן צמחי, גרעיני תירס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. נסו הליבוט צרוב במחבת עם סוכות שרימפס, Succotash עם צדפות בגריל טפטוף פטרוזיליה, ו Hellibut במרינדה, במיה - תירס לבן סוקוטש & סלט ארוגולה (מתכונים דומים).

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 ק 1/4 ק " ג בייקון, קוביות קטנות (אודות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה טרייה או קפואהאפונה שחורה טרייה או קפואה4ריבס, קצוץ טרי או קפואנקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמאה כתומה-פטרוזיליה Comחמאה כתומה-פטרוזיליה Com2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס לבנים טריים או קפואיםגרעיני תירס לבנים טריים או קפואים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרשיני שום, פרוסות דקשיני שום, פרוסות דק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה הליבוט על העורפילה הליבוט על העור4ריבס, קצוץ טרי או קפואתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית לימה טרייה או קפואהשעועית לימה טרייה או קפואה01 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח4ריבס, קצוץ טרי או קפוא2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור הליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Maysaran Arsheen פינו גרי. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 18 דולר.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.