קושיקשה
מוכן ב1 ש, 9 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

הליבוט קלוי עם ויניגרט עשבי הדר חם & קלוי

הליבוט קלוי עם ויניגרט עשבי הדר חם & קלוי
הליבוט קלוי עם ויניגרט עשבי הדר חם & קלוי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 580 קלוריות, 46 גרם חלבון ו 28 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 9 דקות. גשו לסופר וקנו שמן זית, גזר, מרק עוף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. מתכונים דומים: הליבוט בתנור קלוי עם ויניגרט הדרים עשב, הליבוט קלוי במחבת עם ויניגרט חלפיניו, ו הליבוט צלוי עם ויניגרט קפרname.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי להליבוט. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.