קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות24
ציון בריאות10
מגזין

המבורגר סרטן עם סלט נמר

המבורגר סרטן עם סלט נמר
זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. אם יש לך תפוח, panko, כרוב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: סלט כרוב סרטנים, נאפה-סלט סרטנים, ו סלט כרוב שומר עם סרטן.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
עבור הדבק lemongrass: לעבד את זנגביל, שום, עלי סיד, שאלוט ו lemongrass במעבד.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
עשב לימוןעשב לימון
שאלותשאלות
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
1
מניחים את החומץ, שמן, 2 כפות של רסק לימון, חרדל, פלפל צ ' ילי ועלי סיד בבלנדר ומחית עד emulsified.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
עלי לייםעלי ליים
עשב לימוןעשב לימון
חרדלחרדל
חומץחומץ
פלפלפלפל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
1
מערבבים את הכרוב, גזר, דייקון, תפוחים ומנגו יחד. לזרוק עם ויניגרט.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
כרובכרוב
גזרגזר
תפוחתפוח
צנון דייקוןצנון דייקון
מנגומנגו
1
מסננים את הסרטן.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
2
מניחים בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים את האורז ואת panko לקפל פנימה
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
אורזאורז
4
מערבבים את רוטב הצ ' ילי, מיונז, סמבל, ביצה 1 כוס ממרח לימון.
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
עשב לימוןעשב לימון
מיונזמיונז
ביצהביצה
5
הוסף לסרטן.
מרכיבים שתצטרך
סרטןסרטן
6
מוסיפים את הבצל הירוק, מתקפלים בעדינות, לשלב לחלוטין. טופס לתוך 24 קציצות. לדלות אותם בpanko נוסף.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
פאנקו.פאנקו.
7
מניחים את המבורגרים סרטנים בטיגון להגדיר ב 350 מעלות F ומבשלים, בקבוצות, עד הזהב ופריך, 3 עד 4 דקות. טוסט הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
טוסטטוסט
גלולגלול
סרטןסרטן
8
מניחים המבורגר סרטן על כל עקב (לחמניה התחתונה) העליון עם רוטב צ ' ילי. למעלה עם כרוב לכסות עם הכתר (לחמניה העליון).
מרכיבים שתצטרך
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
סרטןסרטן
גלולגלול

מרכיבים

113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תפוח, גרוסתפוח, גרוס24brioche לחמניותbrioche לחמניות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר, מגוררגזר, מגורר1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז מבושלאורז מבושל2קילוגרםסרטן, גושסרטן, גוש2קילוגרםסרטן, בשר רגליים.סרטן, בשר רגליים.227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דייקון, גרוסדייקון, גרוס11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1קרטון ביצים לערבבקרטון ביצים לערבב6ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים וקוביות זנגביל טריקלופים וקוביות זנגביל טרי3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב ירוק, גרוסכרוב ירוק, גרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס3עליםעלי ליים כפירעלי ליים כפיר6עלי ליים כפירעלי ליים כפיר3ביוןעשב לימון, חלק לבן בלבד, מתרכךעשב לימון, חלק לבן בלבד, מתרכך113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מנגו, גרוסמנגו, גרוס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק4תיקיםpanko, בתוספת יותר לדלותpanko, בתוספת יותר לדלות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב אדום, גרוסכרוב אדום, גרוס4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורז מתובלחומץ יין אורז מתובל4שאלוט, קלופים.שאלוט, קלופים.0(יכול להיות או להרחיק)פלפל לבן סיניפלפל לבן סיני4(חוֹרֶף)סמבלסמבל

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה a עד Z עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה א 'עד ת'
שרדונה a To Z 2010 נפתח עם ניחוחות של פרחים לבנים, מנדרינה, ליים, חבושים, אבן רטובה ומינרלים המתפתחים עוד יותר לתוך אגוז מוסקט, דבש, תפוח ירוק עם רמזים של זנגביל. התקפה עמוסה במינרלים היא בהירה, מעוררת תיאבון ואינטנסיבית. אמצע החיך הניואנסי ממשיך עם טעמים שמשקפים ומגבירים את הארומטיקה. הגימור ארוך, נקי, פריך ועסיסי עם טעמים של יערה, הדרים ואבן רטובה. יין זה מדגים שרדונה Steely קלאסי אורגון. 2010 היה בציר יוצא דופן ליינות לבנים באורגון והיין המתוחכם הזה המונע על ידי טרואר אינו יוצא מן הכלל; בהיר, חריף ואינטנסיבי הוא יספק במהלך 5 השנים הבאות.