קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

המבורגר עוף עם ממרח אבוקדו, צ'דר ועגבניות חרוכות

המבורגר עוף עם ממרח אבוקדו, צ'דר ועגבניות חרוכות
המבורגרים עוף עם ממרח אבוקדו, צ'דר ועגבניות חרוכות עשויים להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. במנה עיקרית זו יש 432 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 13 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו עגבניות, עוף טחון, פלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. נסו צ'דר Jalapeño המבורגרים עוף עם ממרח אבוקדו, שרימפס ליים צ'יפוטלה ומטבל גוואקמולי עם עגבניות ותירס חרוך, ו המבורגר הודו Jalapeno עם גבינת צ'דר וגואקמולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים עוף טחון, כוסברה טרייה קצוצה, פירורי לחם יבשים מתובלים, מלח ופלפל. טופס לתוך 4 (1 אינץ ' עבה) קציצות. מעיל גריל עם ספריי בישול. קציצות גריל ועגבניות חצויות, בשר בצד למטה, מעל חום בינוני גבוה 6 דקות, מפנה, עד המבורגרים מבושלים דרך ועגבניות חרוכות. למעלה באופן שווה עם צ ' דר; תן להמיס.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
גבינת צ'דר חדה קראפט®גבינת צ'דר חדה קראפט®
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
2
מגישים על לחמניות עם עגבניות קצוצות וממרח אבוקדו.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קונצ 'ה y טורו Marques דה קאסה קונצ' ה פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.