קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

המבורגרים

המבורגרים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל המבורגרים. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 702 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 43 גרם שומן. גשו לסופר וקנו קטשופ, אבקת בצל, מלח כשר ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב המיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. נסו ההמבורגרים של לאה, ההמבורגרים הכי טובים אי פעם., ו מיני המבורגרים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 450 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מניחים מדף קלייה על תבנית אפייה מרופדת בנייר כסף בתנור.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
3
באמצעות הידיים, לשבור את הבשר לחתיכות קטנות ולשלב באופן שווה אבל רופף על קלף או גיליון אפייה מצופה נייר שעווה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מורחים את הבשר החוצה מתבלים אותו בנדיבות עם מלח ופלפל. אם תרצה, להוסיף את התבלין לערבב בשלב זה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תערובת תיבולתערובת תיבול
מורחיםמורחים
בשרבשר
5
מחלקים את הבשר ל 4 מנות (כ 6 אונקיות כל). שימוש בידיים שלך, טופס כל חלק לתוך צורת כדור על ידי לזרוק אותו בעדינות מ 1 יד אל השני. (לא על עבודה או לחץ חזק מדי על הבשר.) בעדינות ליצור כל חלק לתוך פטי על 3 1/2 אינץ 'רחב 1-אינץ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
6
מחממים מחבת ברזל יצוק גדולה מעל חום בינוני נמוך במשך 5 דקות. להעלות את החום גבוה ולהוסיף את השמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים את הקציצות ומבשלים, הופכים פעם אחת, עד משחימים היטב, כ 2 דקות לכל צד.
8
באמצעות מרית, מעבירים את ההמבורגרים למתלה הקלייה בתנור וממשיכים לבשל עד לעדינות הרצויה, בין 8 ל-9 דקות לבינונית-נדירה, בין 10 ל-11 דקות לבינונית, ובין 13 ל-15 דקות לעשייה טובה. אם אתה משתמש בגבינה, מעל ההמבורגרים במהלך שתי הדקות האחרונות של בישול להמס.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
תנורתנור
9
מעבירים את ההמבורגרים לצלחת, נותנים מנוחה לכמה דקות לפני ההגשה. בינתיים, טוסט לחמניות המבורגר. תכין את ההמבורגרים עם התבלינים והתוספות לפי בחירתך.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
טוסטטוסט
10
לשרת.
11
בעת בישול על גריל השיש, להפעיל גריל, ואז למקם המבורגרים על הגריל המחומם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
1
עבור בינוני נדיר: לבשל במשך 3 דקות מכוסה ולאחר מכן לנתק את המכונה ולהמשיך לבשל מכוסה במשך 2 עד 3 דקות יותר.
2
עבור בינוני: לבשל במשך 4 דקות מכוסה ולאחר מכן לנתק את המכונה ולהמשיך לבשל מכוסה במשך 4 דקות יותר.
3
For Well: לבשל במשך 5 דקות מכוסה ולאחר מכן לנתק את המכונה ולהמשיך לבשל מכוסה במשך 5 דקות נוספות.
4
לשלב את כל החומרים.

מרכיבים

4פרוסותעגבניות סטייקים, אופציונליעגבניות סטייקים, אופציונלי4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4פרוסותגבינה, כגון צ'דר, אמריקאי, גבינה כחולה סאגה, שוויצרי, אופציונליגבינה, כגון צ'דר, אמריקאי, גבינה כחולה סאגה, שוויצרי, אופציונלי2(יכול להיות או להרחיק)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה4ריבס, קצוץ טרי או קפואחסה וירוקים שונים, כגון קרחון, רומיין, או גרגיר נחליםחסה וירוקים שונים, כגון קרחון, רומיין, או גרגיר נחלים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'אק קרקעצ'אק קרקע4ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב חריף, לפי הטעםרוטב חריף, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואקטשופ, אופציונליקטשופ, אופציונלי11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד4ריבס, קצוץ טרי או קפואמיונז, אופציונלימיונז, אופציונלי2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4לחמניות רכות בסגנון המבורגר, מפוצלותלחמניות רכות בסגנון המבורגר, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר4ריבס, קצוץ טרי או קפואחרדל מגוון, כגון כל גרגר, דיז'ון, או צרפתית, אופציונליחרדל מגוון, כגון כל גרגר, דיז'ון, או צרפתית, אופציונלי